sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

cotje001

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
ik heb de de sims 2 gedownload en geinstalleerd met een virtuele cd drive,dus met iso bestanden.nou is het volgende probleem dat ik em ni kan spelen,want hij vraagt om de goede cd.nou dacht ik dat ie die wel zou herkennen met die virtuele drive maar dat doet ie dus niet.kan iemand mij zeggen hoe ik dat kan doen?wil het liefst geen cdtjes moet gaan branden.

groet cotje

Als het goed is heb je een crack gedownload, staat waarschijnlijk op die ISO en die moet je even kopieren plakken in de installatie map. En als die er niet bij zit moet je het op internet zoeken, maar we mogen geen site's geven dus dat zou je zelf moeten uitzoeken.

Nog iets duidelijker:

Op de virutele cd staat een map met de naam Crack of de naam van het upload team. Hierin zit een .exe bestand en deze kopieer je.

Vervolgens ga je naar de lokatie waar je het spel hebt geinstalleerd op je schijf en ga je naar de map TSbin. Daar plak je de crack en krijg je de vraag of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan zit je niet op de juiste lokatie.

Vervolgens kan je het spel spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan