Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpmij13

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Hallo:)

Ik heb net Sims 2 gedownload met alle pakketen.
Zo is er een mapje sims 2 waar 4 Isosilver cd's staan
Ik maak ze allemaal open met MagicISO.
In 1 mapje!
dus ik zo van Setup inklikken en hij begint de installeren.
maar later vraagt ie van
CD2 Graag

Maar dat is nu de vraag hoe kan ik cd2 erbij doen ofzo

PLEASE help mij ik w8 als zoooooooo lang op dit:o

Groetje Helpmij13

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste : Volgens mij mag hier niet over gediscussieerd worden op Helpmij.nl

Ten tweede : Ik ben geen moderator en dit topic is nog open dus ik zal helpen vraag beantwoorden:

Volgens mij moet je dan nog een virtual drive aanmaken en hierin deze mounten of je verwijder de eerste image uit "drive 1" ?

Groet,
Fabian

Je moet Het iso bestandje van CD2 branden op een lege cd er is een standard brand programma bijgeleverd bij de nieuwe windows versie (vista, 7) En anders moet je hem kopen voor 20.- Ook niet zo duur. Download van games, muziek, DVD's etc is illegaal en is strafbaar

Je moet Het iso bestandje van CD2 branden op een lege cd er is een standard brand programma bijgeleverd bij de nieuwe windows versie (vista, 7) En anders moet je hem kopen voor 20.- Ook niet zo duur. Download van games, muziek, DVD's etc is illegaal en is strafbaar

Sinds wanneer dat?:rolleyes:

Ten eerste : Volgens mij mag hier niet over gediscussieerd worden op Helpmij.nl

Ten tweede : Ik ben geen moderator
Ten eerst waar staat dit? Er worden geen links naar downloads gegeven.
Ten tweede dat klopt helemaal, waarom meld je het dan niet, als je denkt dat het niet mag in plaats van een lid erop aan te spreken.
Lees deze nog eens door;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/214634-Leden-die-zich-als-semi-moderators-gedragen

@Helpmij13,
Welkom op Helpmij.nl.:)
ik heb je oorspronkelijk vraag hersteld.

[edit]PS, downlaod van muziek en films is nog steeds niet illegaal in Nederland. Games downloaden en muziek/film uploaden wel.[/edit]

Laatst bewerkt:
@crash
Tja soms mag het wel soms niet, dan weet je het op 't eind niet meer hé ? :)

@T.S
Virtual Clone Drive is een aanrader, licht en simpel. Hier kan je volgens mij gelijk instellen hoeveel driver je wil :)

@crash
Tja soms mag het wel soms niet, dan weet je het op 't eind niet meer hé ? :)
We hanteren al jaren dat helpen mag, zolang er geen links gegeven worden. Dit was ooit een geschreven regel in de voorwaarden die ongeschreven is geworden. Ben er nog mee bezig om deze weer erin te verwerken.

Dan heb ik nog een vraagje

Stel dat ik die Virtual clone driver van internet zou halen
wat moet je dan Doen

Sorrybennietzo'nslimmerik XD

Ik heb de status van je vraag ook maar weer terug op "Niet opgelost" gezet.

Als je een game vanaf een virtuele speler wilt installeren. Dan zul je de ISO in de virtuele speler moeten laden .(Mounten)

dus dan is het wel veiliig endan moet ik met het clonedriver ding dus eigenlijk het iso bestand openen :P

Ja en als er tijdens de installatie om een andere "cd" gevraagd wordt laad je die in en klik je op OK op de installatie verder te laten gaan. Verder zal er ook een text bestandje bij zitten, die de nodige uitleg geeft om het spel zo te kunnen spelen.

Okee zla ik dan proberen

Deze zaak is hierbij opgelost en als ik toch problemen heb kom ik altijd terug:)

Met het "kraken" van de game mogen we je niet helpen. Daarom verwees ik je naar het meestal aanwezig text bestandje. (nfo te openen met kladblok)

Ik zal even zeggen dat deze VRaag helemaal is opgelost dus deze mag weg ook al weet ik niet hoe ik dat doe :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan