Sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lauwra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Hallo,
Ik heb net hetzelfde probleem met de sims2! Hij geeft de melding geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma wordt nu afgesloten.
Vroeger heb ik op dit spel veel gespeeld (op dezelfde laptop) maar nu werkt het plots niet meer. Ik heb het spel wel moeten verwijderen omdat mijn laptop moest geformateerd worden. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en het werkt niet meer. Mijn laptop is wel niet meer nieuw maar het spel werkte er prima op. Het is een Medion97900. Moet ik dezelfde drivers installeren of verschilt dit van laptop tot laptop? Ik weet wel niet waar ik kan terugvinden wel type moederbord ik heb.
Kan iemand mij aub meer raad geven hierover?

Dag Lauwra, welkom op Helpmij :)

Ik heb je bericht even een eigen plekje gegeven, want het topic waarin je je vraag had gesteld (deze) was al heel oud.

Om op je vraag terug te komen: de benodigde grafische stuurprogramma's kan je vinden via http://www.medion.com/nl/service/download/ :)

Ik heb verschillende van de stuurprogramma's geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds dezelfde melding. Of heb ik misschien het verkeerde gedownload?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan