Sims 3: kan de CD-Rom disk niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

SimSmile8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Hallo, ik heb een best wel groot probleem met de Sims 3, en daar baal ik erg van. Laatst wilde ik het weer spelen, en toen ik op de blauwe "Play"-knop drukte, kreeg ik een scherm te zien met: " De gamedisk is niet gevonden! Voer de Sims 3 gamedisk in voordat je verder gaat." Terwijl die er wel gewoon in zit! (ik heb hem gewoon legaal gekocht in de winkel) Ik heb wel honderd keer op "Opnieuw proberen" gedrukt, maar het hielp niets. Als ik op "Annuleren" druk, krijg ik een nieuw scherm dat zegt: "FOUT- de procedure kon niet worden gestart".
Ik baal hier dus echt ontzettend van, want ik heb gisteren nog de nieuwste uitbreiding gekregen, Wereldavonturen. Als iemand een oplossing weet...heel graag!! Alvast heel erg bedankt!

ga naar deze computer dan naar station E of het station wat je heb als je een cd in je cd rom drive doet ga die drive verkennen en zoek install folder dan lukt het wel tenminste bij de mijne wel

en als je hem geinstaleerd heb en het spel wil niet opstarten zoek dan een crack...:thumb:

ga naar deze computer dan naar station E of het station wat je heb als je een cd in je cd rom drive doet ga die drive verkennen en zoek install folder dan lukt het wel tenminste bij de mijne wel

en als je hem geinstaleerd heb en het spel wil niet opstarten zoek dan een crack...:thumb:
Vriendelijk bedankt voor de moeite, het probleem is opgelost!

oja

oja hieronder moet je de vraag sluiten en op vraag opgelost klikken :o

groetjes van tomboeg

p:s fijn dat ik je kon helpen

hey ik heb hetzelfde probleem :s ik had dit al van 1ste dag ik had juist nieuwe pc en ik dacht dat het daar aan lag dat mijn cd-rom speler kapot was dus ik terug binnen gedaan ze zijden dat hij perfect ging ( als ik hem insteek is het precies het geluid dat hij niet kan lezen of wel willen maar niet gaat) dus dan heb ik een spel van kameraden gekregen die ging dan wel:o geinstalleed enzo het ging en nu als ik cd rom er terug in steek gaat hij weer niet ik heb dit ook voor bij de uitbreidingspakketten maar die heb ik nog niet geïnstalleerd:s en van instell folder vind ik niet :s kan je mij mss beter uitleggen of tips geven en helpen ? ik ben echt radeloos :(

Wel je zou het moeten ruilen of een brief/e-mail schrijven naar EA misschien weten die een oplossing
Want je zegt dat je het wel kon installeren maar niet spelen.
Naja een CD-Crack dat is wel ilegaal en ik kan je er niet mee helpen.

Wel je zou het moeten ruilen of een brief/e-mail schrijven naar EA misschien weten die een oplossing
Want je zegt dat je het wel kon installeren maar niet spelen.
Naja een CD-Crack dat is wel ilegaal en ik kan je er niet mee helpen.

awel daarstraks lukte het mij weer op the sims 3 te spelen maar dan sluit ik het af en dan steek ik het uitdreidings paket in en dan leest hij het weer niet :^) pff ja ik ben al naar de winkel geweest waar ik het gekocht heb gaat bij hun :s en die instell folder vind ik niet :p tss ik ben echt een amateur :p alvast al bedankt :)

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem speel al jaren de sims altijd goed gelukt maar een tijd terug begon ik problemen te hebben met de cdrom te lezen maar omdat die geinstaleerd waren kreeg ik ze na veel proberen het altijd open. nu heb ik nog een uitbereidings paket gekocht en ik krijg het niet geinstaleerd omdat hij de cdrom niet kan lezen iemand een idee?

@ankeuh, welkom bij Helpmij.nl
Tijdens de registratie op ons forum ben je akkoord gegaan met de forumregels.
Hierop staat dat je de oude topics niet onnodig omhoog moet halen.
Dit doe jij op dit moment wel.
Maak voor jou probleem een eigen topic aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan