Sims 3 launcher (origineel) werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
471
Hallo,

Mijn nichtje kreeg voor haar verjaardag de game Sims 3 (origineel) welke ik trachte op haar laptop te installeren. Echter na installatie kreeg ik bij het starten van de game de melding:
Sims3launcher werkt niet meer
Ik las op internet dat een nieuwe installatie mogelijk de oplossing kon zijn, dus heb ik de game ge-uninstalled en daarna weer geïnstalleerd maar krijg nu nog steeds dezelfde melding. Ook werdt mij geadviseerd om de game op te starten in de Bin folder met de TS3.exe file om de launcher te omzeilen maar zodra ik dit probeer krijg ik een zwart scherm met een draaiend rondje (nét of de game op wil starten) waarna het scherm ff knippert en weer terug keert naar Windows Vista. Ik start beide files op in compatibiliteit van windows XP SP 2 maar dit blijkt dus niet de oplossing.

De laptop heeft de volgende specs:

Acer Aspire 5536
AMD Athlon 64 X2 processor
4Gb memory
ATI Radeon HD 3200 graphics card

OS is: Windows Vista 32 bits

Ik hop dat iemand de oplossing op mijn vraag heeft want ze verheugt zich er zo op op de game te kunnen spelen en dat ie niet wilde draaien was dan ook een behoorlijke teleurstelling voor haar.

Alvast bedankt voor jullie tips / adviezen.

Mvrgr. Mark
 
Controleer op de doos of je hardware en software overeenkomen met de minimum eisen van de game. Als dit zo is kun je de fabrikant of leverancier aanspreken om met een oplossing te komen.

Lukt dit niet dan krijg je tenminste je geld terug.
 
Controleer op de doos of je hardware en software overeenkomen met de minimum eisen van de game. Als dit zo is kun je de fabrikant of leverancier aanspreken om met een oplossing te komen.

Lukt dit niet dan krijg je tenminste je geld terug.

De laptop voldoet ruimschoots aan de eisen welke gesteld worden om Sims 3 te kunnen spelen. Ik heb de leverancier benaderd met de vraag hoe dit probleem op te lossen. Zij adviseerde mij om het spel opnieuw te installeren. Dat heb ik dan ook gedaan maar krijg nóg steeds dezelfde foutmelding. Snap er niets meer van.
En ze wil het spel niet terug brengen aangezien ze het spel gaag zou willen spelen en haar vriendinnen ook de Sims 3 hebben.
Er moet toch een andere oorzaak achter deze foutmelding zitten.. ??

Iig bedankt voor je advies, maar hoop dat iemand anders een tip heeft het spel alsnog draaiend te krijgen.

Mvrgr. Mark
 
Volledig verwijderen en opnieuw installeren en dan eerst opstarten ZONDER te patchen of te DOWNLOADEN en dan na het opstarten laden buurt nieuw leven enz. en dan pas patchen en downloaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En?
Is het nog gelukt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan