sims 3 loopt heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimfee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2015
Hallo!

Sinds enkele maanden heb ik een gloednieuwe laptop, asus. Precies uitgezocht dat de sims 3 meer dan gemiddeld kan spelen (van de grafische opties).

Ik heb alle uitbreidingen op wereldavonturen na en twee accessoires pakketten na.

Het bouwen zelf loopt hij echt prima, geen enkele hapering. Ga ik spelen, dan loopt hij steeds vast en vervolgens sluit het spel zichzelf af omdat de sims 3 niet meer reageert, het lijkt alsof hij kortsluiting maakt zeg maar.

Wat kan ik hier tegen doen? Specificaties kan ik straks opzoeken. Het is met windows 8.1

Groetjes Daan

Hoi,

Als Sims fan kan ik zeggen dat de Sims 3 sowieso heel traag is van zichzelf. Waren veel klachten over en zijn er nog steeds. Sims 3 is sowieso niet gemaakt voor Windows 8.1 dus het kan geen kwaad om de compatibiliteitsmodus aan te zetten naar Windows 7. Waar je ook op moet letten is dat jouw Custom Content (die je misschien hebt) het probleem kunnen veroorzaken. Dan zul je er een aantal uit moeten halen, want dan heb je er teveel.

Als er nog vragen zijn hoor ik het.

Koffiewafel

Ik ben er inmiddels achter wat het is.... Het werelddeel Isla Paradiso van de uitbreiding exotische eilanden (of zoiets XD) is heel groot en zwaar. Als ik een ander werelddeel pak, loopt het spel weer normaal. Ik heb de compatibiliteit aangepast en dat leek ook goed te helpen btw. Bedankt voor de tips en linkjes!! Eindelijk kan ik weer normaal spelen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan