Sims 3 Na Middernacht wil niet opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xMusic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2012
Berichten
3
Hallo,

Laatst heb ik het spel Sims 3 Na Middernacht gekocht. Met het installeren ging alles goed maar toen ik het spel startte, kreeg ik een scherm te zien met: " De gamedisk is niet gevonden! Voer de Sims 3 gamedisk in voordat je verder gaat." Terwijl die er wel gewoon in zat en ik heb hem gewoon legaal gekocht in de winkel. Als ik op "Annuleren" druk, krijg ik een nieuw scherm dat zegt: "FOUT- de procedure kon niet worden gestart". Nu heb ik al eerder deze vraag gezien, maar met die uileg kon ik niets beginnen omdat alle dingen die hij opschreef helemaal niet bij mij verschenen.. En misschien dat jullie het kunnen uitleggen d.m.v. ScreenPrinten ?

Alvast heel erg bedankt !
 
Hmm volg dit stappenplan:

1. Probeer het programma als Administrator te openen, en verander in het ergste geval ook de compabiliteits modes na windows xp service pack 2 of 3.
2. Maak het schijfje schoon met je mouw, en probeer het gewoon nog eens.
3. Als dat allebei niet lukt, kun je je virusscanner nog uitschakelen voor een korte tijd, en als hij het dan wel doet, zorgen dat de virusscanner de Sims toelaat.

4. mocht dit alles niet gewerkt hebben, dan raad ik je toch aan een crack te downloaden, ook al heb je hem gekocht. een crack zorgt ervoor dat windows denk dat de cd er in zit, je hebt ook een paar universele programma's daarvoor, maar je moet natuurlijk eerst de 1e 3 dingen proberen.
 
Sorry.. Maar wat is een Compabiliteitsmodus.. Ik ben niet zo slim op het gebied van Computers..:eek:
En zou het misschien werken als ik het spel ruil bij de winkel ? Ik heb hem namelijk vandaag pas gekocht..
 
Laatst bewerkt:
rechter muis op de snelkoppeling -> compatibiliteit -> bovenste aanvinken -> windows xp service pack 2 of 3 doen -> dit programma als administrator uitvoeren aantikken
 
Nou.. Nummer 1 & 2 werken niet en ik weet niet hoe nummer 3 in zijn werk gaat..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan