Sims 3 naar 2 dvd's omzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo,

ik heb eergisteren de sims 3 gedownload, maar ik wil hem nu graag op 2 DVD's zetten (het image is 5.3 GB groot, dus past niet op 1 dvd)... maar hoe doe ik dit?

en hoe zorg ik ervoor dat je het daarna ook nog kan installeren?

mvg,
kaico

P.S.:Ja, ik weet dat het met Daemon tools ook kan (de image mounten), maar ik zou de sims 3 toch graag op dvd willen hebben.

Een DVD9 (Dual-layer) gebruiken, past 8,5GB op.

Waarom? Het zou wel moeten kunnen, maar je moet behoorlijk wat aanpassen om automatisch naar de 2e dvd te laten zoeken tijdens de setup.

je kunt de boel met winrar inpakken in bestanden van 4.7 gig

dit doe je op de volgende manier
1.png

en hier kies de dan voor de grootte in bytes
2.png

@red123nax,

Waarschijnlijk het liefst gebruiks kaar op dvd. Niet eerst vanaf dvd naar schijf kopieren en dan nog uitpakken, mounten om te kunnen installeren.:)

ik heb nu dus DVD9 gekocht, maar mijn brander kan deze dus niet zien :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:... hoe kan ik dit oplossen?

welke brander heb je ??

je kunt trouwens altijd de drivers updaten...
misschien dat dat helpt..
mar kan ook wel zijn dat jouw brander dat niet aan kan....

hoe kom ik daar achter? (welke DVD-brander ik heb), ik heb namelijk een standaard asus laptop :o:confused:

hier was ik iegenlijk ook wel benieuwd naar de spel branden op dvd5 (wil ze nl niet op dvd5 zetten)

Ik geloof niet dat dit kan, je kan 1 image niet door 2 delen. Dus moet je het op één Dual Layer doen. En als je DVD DL's wilt branden, moet je de firmware ervoor downloaden. Zoek op google.

Laatst bewerkt:
het is wel degelijk mogelijk en ik kom ook wel eens versis van de sims 3 tegen in 2x dvd5..
Echter is dit niet makkelijk en moet je de data.cab files aanpassen met verschillende programma's..

Ik denk dat jij gewoon beter zoon versie van 2x een dvd 5 kan zoeken en downloaden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan