sims 3 op een Packard Bell iMedia ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisanne1994

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
hallo
ik heb een vraag
ik wil graag sims 3 maar ik heb een Packard Bell iMedia computer
met 4 GB & 1 TB
NVIDIA
GT120 staat er
intel core 2 quad processor processor Q8200
kan de sims 3 daar ook op??

Laatst bewerkt:
Je geeft helaas geen typenummer van de pc of welke videokaart, processor en besturingssysteem.

We kunnen dan nooit aangeven of het kan, want de info is te weinig.

Wel kan je het zelf testen op deze website: www.canirunit.com.

Spel opzoeken in de lijst en de test doen, plaats de volledige uitslag daarna hier zodat we makkelijker kunnen uitleggen waarom iets wel of niet kan. Ook hebben we dan meteen een overzicht van alle specificaties van de pc.

Je geeft helaas geen typenummer van de pc of welke videokaart, processor en besturingssysteem.

We kunnen dan nooit aangeven of het kan, want de info is te weinig.

Wel kan je het zelf testen op deze website: www.canirunit.com.

Spel opzoeken in de lijst en de test doen, plaats de volledige uitslag daarna hier zodat we makkelijker kunnen uitleggen waarom iets wel of niet kan. Ook hebben we dan meteen een overzicht van alle specificaties van de pc.

ik heb de info aangepast

Test al gedaan?

En welke processor?

Maar denk wel dat het zal lukken, maar niet op hoge kwalitiet gezien de videokaart.

Doe gewoon even de test en plaats de uitslag hier, dan heb je voor jezelf ook een beter overzicht en kan je voor andere spellen in de toekomst ook testen of je pc dat spel aan kan.

Test al gedaan?

En welke processor?

Maar denk wel dat het zal lukken, maar niet op hoge kwalitiet gezien de videokaart.

Doe gewoon even de test en plaats de uitslag hier, dan heb je voor jezelf ook een beter overzicht en kan je voor andere spellen in de toekomst ook testen of je pc dat spel aan kan.

processor

intel core 2 quad processor Q8200

Moet gaan hoor. Niet op high, maar medium moet toch zeker kunnen ;)

Begrijp alleen niet waarom er geen reactie komt op de test, is namelijk een erg handig programma.

Maar idnerdaad, ik had het ook al aangegeven, gaat wel lukken maar niet op maximaal. En dat had de test dan ook gezegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan