Sims 3 uitbreiding problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jouri1995

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Hallo, Ik speel al een tijdje de sims 2 en sinds de sims 3 er is speel ik deze ;) maar ik heb nu de uitbreidings pakketten (sims 3 Luxe, Sims 3 ambities en sims 3 wereldavondturen). Maar de disc reageert niet op mijn gewone computer :S als ik ze in mijn laptop doe reageert de laptop wel maar mijn computer niet? Ik heb van iemand gehoord dat de discs van de uitbreidings pakketten slechtere kwaliteit ofso zijn en dat ze alleen reageren op zo'n draaischijf die in laptops zit en die heeft mijn gewone computer! help?

PS: de sims op mijn laptop spelen heeft geen zin te weinig RAM en verkeerde graphic card ofso ;)

dat ze van slechtere kwaliteit zijn slaat natuurlijk nergens op. Wat je wel misschien kan proberen is de DVD te kopieeren met je laptop, naar een lege DVD, en die dan proberen in je computer.

Het kan ook een probleem zijn met je DVD drive. Het kan zijn dat je een nieuwe moet aanschaffen, deze kosten rond de 20 euro.

Ik heb kopieren al eens geprobeerd maar dan krijg je zoon melding dat het niet kan want het is beveiligd ofso ;S Maar het zal indd denk ik wel aan mn DVD drive liggen want ik heb een redelijk oude computer ;') en op de andere computer (zelfde maar dan die van mn zusje) doet hij het ook niet ;) Kun je zo'n DVD drive bij de mediamarkt krijgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan