Sims 3 verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter HM4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HM4

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Hallo,

Ik heb vista en kan de Sims 3 niet verwijderen. Als ik het via configuratiescherm probeer te verwijderen komt er dit berichtje:

Er is een fout (-5005 : 0x8000ffff) opgetreden tijdens het uitvoeren van Setup.
Controleer of alle eerdere installatieprocedures zijn voltooid en andere toepassingen zijn gesloten.

Eerdere installatieprocedures zijn allemaal voltooid en andere toepassingen zijn gesloten. Ik heb het spel via CCleaner geprobeert te verwijderen, in de veilige modus mijn pc opgestart. Maar steeds krijg ik hetzelfde bericht.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Blijkbaar zijn er toch al wat bestanden verwijdert. Dat is de reden dat het nu niet lukt.

Installeer het spel eens opnieuw en probeer het spel daarna nog eens te verwijderen.

De melding geeft namelijk aan dat een vorige installatie niet is voltooit.

Kijk even hier, vooral de volgende 'methods' om Windows Installer problemen op te lossen:
Method 1
Method 3
Method 5
Method 11
M.b.t. Method 11: HKLM staat voor HKey_Local_Machine in de registry

Succes,

Tijs.

@rogerout: Probleem van de topic-starter lijken Windows Installer-gerelateerd, niet een probleem van bestanden-/mappenblokkade's (door (anti-)virus programma's of dergelijke).

Ik denk dus niet dat daar een oplossing mee gevonden gaat worden.

Tijs.

Blijkbaar zijn er toch al wat bestanden verwijdert. Dat is de reden dat het nu niet lukt.

Installeer het spel eens opnieuw en probeer het spel daarna nog eens te verwijderen.

De melding geeft namelijk aan dat een vorige installatie niet is voltooit.

Gaat ook niet. Ik heb het spel hiervoor gewoon gespeeld, dus de vorige installatie is dan toch wel voltooid?
Is er geen andere manier om spellen te verwijderen?

Er staan nog genoeg tips waar je mee vooruit kunt, dus we horen het wel.

Tijs.

En ik reageer puur op de foutmelding die jij geeft. En die geeft toch echt dit aan volgens jou:

Controleer of alle eerdere installatieprocedures zijn voltooid en andere toepassingen zijn gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan