Sims 3 videokaart HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
]

Hoe kan je eigenlijk zien of zo'n kaart in je pc past? Ik heb het even gevraagd, en het is mogelijk om hem eventueel weer terug te sturen als het niet is wat ik zoek. Op deze site staan er een aantal met Pixel Shader die in ieder geval hoger zijn dan 2.0, en het MB is ook voldoende.

Sorry ik ben een dummy :o maar welke van deze kaarten is het beste om toch te proberen?

http://www.4geheugen.nl/c/videokaart/club3d

Ik wil toch eigenlijk ook niet alleen een nieuwe PC kopen alleen voor de Sims 3...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is er dood aan?

Ik wil toch eigenlijk ook niet alleen een nieuwe PC kopen alleen voor de Sims 3...

Nee je koop het niet alleen voor sims 3 maar de nieuwere games gaan neva op je pctje draaien

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is er dood aan?

Ene gaat niet eens meer aan, andere valt zomaar uit.

Uit die ene PC is deze videokaart gehaald, dus die zal het sowieso niet worden. De HP is een oude bedrijfscomputer met 512 mb werkgeheugen, ook niet denk ik.

Ik heb het boekje van de PC erbij gepakt:

'This motherboard provides an AGP Slot, support the 1X/2X/4X AGP VGA card.'

Het moederbord heeft ook nog 5 CPI sloten.

Maar een AGP8X past dus niet?

Edit: deze AGP8X http://www.4geheugen.nl/a/videokaart/club3d/club3d-geforce-6200-256mb-agp

Zou die erin passen? Want in het boekje staat ook: 'AGP Transfer Aperture Size 128M'

Betekent dit dat hij maximaal 128MB aan kan? Of is dit wat anders?

Laatst bewerkt:
Nee, die past niet.
Ook PCI kaarten deadviseerd ik: ze hebben behalve een passieve voeding ook niet voldoende kracht voor games.

Ik volg alles nog een beetje op de achtergrond.

Nogmaals, ook al plaats je een andere videokaart, het blijft de vraag of dit helpt daar je voor de rest ook op het randje zit!

Het is echt zonde nog geld uit te geven aan deze pc.

stormbreaker;3676379]Nee, die past niet
Jawel die past wel....
De voorgenoemde kaart(ed)zalhet gewoon doen maar dan op een nog lagere bandbreedte.
Daarmee zal de game in iedergeval kunnen opstarten.En daarmee houd het tegelijkertijd voor ons eigenlijk op.
De ts blij dat de game start.Hoe het dan speelbaar zal zijn is verder dan niet meer aan ons.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat jullie een upgrade afraden, waarom ik het toch wil proberen is omdat het me voorlopig alleen om dit spelletje gaat, en dat ik de videokaart kan terugsturen als het niet blijkt te werken. Dan is er altijd de optie nog voor een andere pc.

Ik heb in het begin al een nabootsing van Pixel Shader 2.0 in het spel geplaatst trouwens, dat ben ik hier vergeten te zeggen. Het spel start daarmee wel op, daarna komt er zo'n laadbalk die niet vol komt. Werkt dus niet.

Deze kaart is me aangeraden door een webshop: http://nl.hardware.info/productinfo/474/nvidia-geforce-fx-5900-xt#tab:specificaties

Heeft in ieder geval de goede Pixel Shader, maar ik zal wel eigenwijs zijn...

De door laatst genoemde kaart behoeft geen extra voeding aansluiting.Die wordt gevoedt door het agp slot.

Verders stop ik in dit topic.Ik heb mijn zegje gedaan.Het is aan jezelf wat je wel of niet doet nu.

succes:D:thumb:

Ik heb inmiddels de FX 5900 XT 128 MB van het merk Pny erin gezet, en het spel werkt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan