sims 3 videokaart probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Washiya

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
2
Ik heb hetzelfde probleem als in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=423596, en we hebben dat gevraagd aan mn neefje want die weet dr heel veel van , en hij zij eerst een nieuwe videokaart , maar uiteendelijk bleek dat we beter een nieuwe computer bak , of hoe je dat ook noemt zouden kopen , dus heb k n klein vraagje aangezien jullie er zoveel van weten .

Zou de sims 3 ook kunnen draaien als we een nieuw computerbak kopen , of moet geheel je toetsenbord , scherm ,... vernieuw worden ? Als ik hier niet direct antwoord gelieve dan een mail te sturen met je antwoord naar *knip* !! :thumb:

Ik ben bezig met die link van Can you run it ? maar duurt superlang en moe weg dusja ...
maar hij zal het ook niet kunnn draaien want is al n ouwe , van mn ouders en we gebruiken hem al heeeeeel lang !!
dus stuur me een mail als ik nergens antwoord he !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt inderdaad een betere videokaart nodig, maar als het al een hele oude pc is zal hij zelfs met de beste videokaart voor geen meter lopen... een nieuwe computer dus..

je hebt alleen 'de bak' nodig... de extras als monitors/speakers/muis/toetsenbord hoef je niet te vernieuwen...
 
Merci , mr onze computer was gecrasht ( voor de zoveelste keer :confused: ) en we zn hem ergens gn binnenbrengn en mn ma heef het daar eens gevraagd en ze hebn een nieuwe kaart ingestoken , en nu werkt het , maar soms wel lang laden mr het werkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan