Sims 3 wereldavonturen werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misskitty7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2011
Berichten
3
Hi,
Laatst heb ik de Sims 3 geupdated, maar nu wil het spel niet meer starten. Volgens mij is de Sims 3 versie up to date, maar de Wereldavonturen versie doet het niet.
Elke keer krijg ik de volgende melding:
foutmeldingsims3.jpg

(sorry voor de slechte kwaliteit van de afbeelding, hopelijk is het nog te lezen)

Nu heb ik geprobeerd om een eerdere versie opnieuw te installeren, maar dan krijg ik weer de melding dat ik een nog eerdere versie eerst moet verwijderen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet doen.

Weet iemand wat ik moet doen?
Alvast bedankt!
 
Bedankt Samoerie, dat zal ik eens proberen ;)
Ik had van iemand anders gehoord dat het dan aan Wereldavonturen lag, dus die heb ik alleen geprobeerd te updaten. Ik zal nu eens de Sims3 updaten!
 
Hij doet het weer :D
Ik heb Wereldavonturen geprobeert op de starten in het menu van de gewone Sims 3, en hij startte weer!
Ik heb ook geprobeerd de Sims3 te updaten, waarschijnlijk heeft dat dan geholpen :) Bedankt voor de hulp!
 
Fijn dat het weer is opgelost,

maar bij mij is het het probleem dat wanneer ik op het icoontje van de sims 3 klik, ik heb speelscherm niet een te voorschijn krijg, waarna je op play moet drukken.
Zeg maar dat blauwe ding van jou schermfoto, dat krijg ik niet eens meer. Kan iemand mij helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan