Sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

MiharuKawashima

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Hallo,

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb pas geleden de Sims 3 geinstalleerd, maar aangezien mijn videokaart niet goed is moet ik dus blijkbaar een nieuwe kopen..
Zelf heb ik een site gevonden die controleert wat je computer wel en niet heeft om dat spel te kunnen spelen. Aangezien ik niet zo'n slim iemand met computers ben, is mijn vraag of iemand mij kan adviseren met wat ik het beste (eventueel) kan kopen of doen om het spel zo goed mogelijk te spelen. Hieronder staat beschreven wat ik volgens die site nodig heb.

Fail:

System RAM
Minimum: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
You Have: 447 MB

Video Card
Minimum: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above / ATI Radeon 9500 or above / Intel GMA 3-series or above)
You Have: NVIDIA GeForce4 MX Integrated GPU (GeForce4 MX Integrated GPU)
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 64 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 0.0

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Dan gaan we toch echt meer gegevens over je systeem nodig hebben. Heb je een merk pc? Zo ja, geef dan merk en type.

Vermeld anders welk moederboard je hebt, want aan de hand daarvan kan je zien welke videokaart eventueel geschikt is voor jou en welk ram geheugen je het beste aan kan schaffen.

Dat zeg ik nu, aangezien er verder nog niet veel bekend is over je huidige systeem. Ik gok er dus op dat een upgrade een mogelijkheid is.

Het merk van mijn computer is: Fujitsu Siemens Computers en het type: Scaleo L edition.
Kan dat? Ik heb dus niet echt veel verstand van computers dus ik zou eigenlijk niet weten waar ik dat kan vinden.. :o
Waar kan ik zien/vinden wat voor een moederboard ik heb?

En welke scaleo L is dat exact? Het typenummer?

Download anders pc wizard en plaats hier een hardwareoverzicht.

En waar kan ik het typenummer vinden..? -schaamt zich nu heel erg-

Hier is mijn systeemoverzicht van die pc wizard:

Fabrikant: fujitsu siemens computers
Moederbord: Asus A7N8X-VM400
Chipset: nVidia nFOrce 2 IGP
Processor: AMD Sempron @ 2000 MHz
Fysiek geheugen: 512 MB (2 x 256 DDR-SDRAM)
Videokaart: NVIDIA GeForce4 MX Integrated GPU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan