Sims 4 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewKidsNitro

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
hallo ik heb Sims 4 gekocht en geinstalleert en nu krijg ik de heletijd de melding The dynamic Libary ''rld.dll'' failed to intialize (E1103)

Dus hoe kan ik dit fixen

MVG,

NKN

Weet je wel zeker dat je het spel gekocht hebt? Als ik namelijk op die melding zoek op Google kom ik uit op een crack.

Als het een crack is dan kan het zijn dat je antivirus programma het dll bestand weggehaald heeft. Je zult dan een uitzondering in je scanner moeten toevoegen en daarna de crack opnieuw moeten kopiëren.

Verder heb ik gelezen dat je de Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013 moet installeren:

vcredist_x86.exe
vcredist_x64.exe

Deze bestanden staan als het goed is ergens in de Sims 4 installatiemap, anders kun je ze hier downloaden:

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=40784

Laatst bewerkt:
k heb dat gedownload en geinstallerd met mijn bit sytsteem maar hij zegt dat alsnog

Je moet zowel de x86 als x64 installeren. Kijk ook even of je antivirus het dll-bestand niet weg heeft gehaald.

een dll bestand dat mist is best eenvoudig op te lossen download dit programma en installeer het ---> link als die klaar is typ dan de naam van de dll in en installeer het

ik heb al gekeken of die er bijstaat dus het zou moeten lukken

Laatst bewerkt:
Ik heb hier even naar gekeken. De rld.dll op de site gepost door granitk7 is ook afkomstig van een crack, en wel een crack voor Pro Evolution Soccer 2011:

http://systemexplorer.net/file-database/file/rld-dll/8943195 (deze site geeft alleen maar informatie over bestanden, geen downloads)

Vreemd dat zo'n site een dll van een crack aanbiedt. Het lijkt me sowieso niet verstandig om deze dll te gebruiken voor The Sims 4.

Aan de TS:

Er zijn updates beschikbaar voor dit spel. Misschien dat die kunnen helpen om je probleem op te lossen. De updates voor dit spel krijg je normaal gesproken binnen via Origin, maar zo te zien heb je het spel niet legaal en zul je hier zelf naar op zoek moeten gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan