Sims 4 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

WiBi

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2015
Berichten
21
Goedemiddag allen,

Ik heb het spel Sims 4 gekocht voor mijn dochter nu heeft ze er 1 dag op kunnen spelen en daarna wilde het spel niet meer starten.
Het spel start op tot en met de text Sims 4 in beeld (zie foto) het opstartscherm blijft als het ware voor het andere scherm staan want als ik met mijn cursor beweeg dan kan ik wel dingen aanklikken (ik zie alleen niet wat).
Ik heb al contact gehad met EA en deze zeggen dat het te maken heeft met de instellingen van mijn PC en dat ze mij niet meer verder kunnen helpen.
Ik hoop dat er hier iemand is die mij verder kan helpen.sims 4.png

de tweede afbeelding staan specs van mijn computer.

Alvast bedankt voor de mogelijke reacties.specs computer.png
 
probeer het spel te herstellen via progamma's en oderdelen
 
bedankt voor uw reactie maar dit werkt helaas niet.
 
ook al geprobeerd, heb zelfs mijn windows opnieuw geïnstalleerd maar ook dat heeft niet gewerkt.
 
Hallo

Ik zie dat op de betrokken p.c. win 10 geinstalleerd is ... (zeer recent o.s. , waar de kinderziekten en andere onbekenden zeker nog niet uit zijn...)

Zo goed als zeker is dit de oorzaak ..???

Probeer of dit prg in compatibiliteitsmodus wel wil werken (hopelijk voor u bestaat dit in w10)

Mocht dit niet lukken , eventueel dual boot of een emulator x.p./W7/virtuele pc. proberen ; waarop betrokken prg zeker wel werkte.

Kijk ook zelf eens of dit :

https://www.google.be/#q=sims+4+en+win++10+

Een eventueel andere mogelijkheid bied ...

Peter
 
Laatst bewerkt:
ik heb w 10 pas vandaag geïnstalleerd en daarvoor heb ik uitgebreid getest op windows 8.1 maar daar werkte het spel ook niet op.

Met betrekking tot teruggaan naar de winkel dat heeft niet zo heel veel nut aangezien er niks aan het spel mankeert (hij draait namelijk wel bij een vriend van mij op zijn computer met w 10).

In ieder geval bedankt voor jullie reacties tot zover.
 
Als aanvulling op wat VDK_P zei,

Compatibiliteitsmodus kan je inschakelen als je naar het mapje gaat waar de Sims 4 is geïnstalleerd, dan klik je met je rechtermuisknop op TheSims4.exe, en ga je naar Eigenschappen. Vanuit daar naar het kopje "Compatibiliteit", dan vink je "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:" aan, en dan selecteer je Windows 7. Druk dan op Toepassen en probeer de Sims 4 nog eens te draaien.

(hopelijk voor u bestaat dit in w10)
Yep!
gg.PNG

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Jammerlijk genoeg kom slechts "nu" met deze info af ...

"ik heb w 10 pas vandaag geïnstalleerd en daarvoor heb ik uitgebreid getest op windows 8.1 maar daar werkte het spel "--> AL <--" niet op."

Tsja ... mits betrokken prg ook al NIET op hun vorige versie werkte , kon je er "logischerwijs" van uitgaan dat deze ook niet op hun allerlaatse versie zou werken ...

Jammer dat je dit niet meteen had vermeld ... , of ik moet er overheen hebben gelezen ...

Resteerd u nog de andere info uit mijn eerdere "reply" .... x.p. , W7 te proberen .... waarbij ik expliciet geen vermelding maak van 8.??? (omdat ik wel dacht dat dit prg hierop niet werkte ...)


Peter
 
Ik kan wel iemand helpen met windows7 ISO :). Wat bedoel je overigens met 'prg'?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

"Wat bedoel je overigens met 'prg'? "

Als "Belg" heb ik inderdaad een niet Nederlands woord gebruikt ...

Uit het volledige zinsverband kun/kon je ook (blijkbaar) niet afleiden dat met "prg" programma wordt bedoelt... :eek:

Hopelijk zal deze verduidelijking tot een spoedig en nuttig antwoord leiden voor de t.s. ( ->topic starter<- ;))

Peter
 
Hallo VDK-P

Hetzelfde spel draait bij een vriend van mij op w 10 vlekkeloos dus daar kan het ook niet aan liggen.

allen bedankt voor de reacties tot zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan