weinberg5
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mei 2003
hoi all,
als ik sims de luxe heb geinstalleerd dan daarna op play druk geeft ie aan dat mijn hd vol is terwijl ik nog 4 gieg aan vrij ruimte heb.
En ga ik naar start>programmas>the sims en klik er dan op dan komt er de melding dat de snelkoppeling ontbreekt naar sims.exe.
Ook zie ik sims niet in mijn program files staan maar het staat in de map Windows/system32 en dan ook nog verspreid in verschillende submappen.
Hoe komt het dat the sims niet gewoon geinstalleerd kan worden naar program files?
Hij installeerd automatisch naar de map windows/system32.
Ligt dat aan bepaalde instellingen van m'n cd-rom?
Vooraf heb ik trouwens heel m'n pc gecleand met ad-aware-spybot-defragmentatie-hijack this-disk checker maar niks mocht baten.
Ik heb xp pro.
Penthium III 700 mhz,directx 9,nvidia riva tnt model 64/model 64 pro.
Dus het ligt niet aan het gebrek van systeem eisen waar het spel om vraagt.
alvast bedankt
grtzzz Mario
als ik sims de luxe heb geinstalleerd dan daarna op play druk geeft ie aan dat mijn hd vol is terwijl ik nog 4 gieg aan vrij ruimte heb.
En ga ik naar start>programmas>the sims en klik er dan op dan komt er de melding dat de snelkoppeling ontbreekt naar sims.exe.
Ook zie ik sims niet in mijn program files staan maar het staat in de map Windows/system32 en dan ook nog verspreid in verschillende submappen.
Hoe komt het dat the sims niet gewoon geinstalleerd kan worden naar program files?
Hij installeerd automatisch naar de map windows/system32.
Ligt dat aan bepaalde instellingen van m'n cd-rom?
Vooraf heb ik trouwens heel m'n pc gecleand met ad-aware-spybot-defragmentatie-hijack this-disk checker maar niks mocht baten.
Ik heb xp pro.
Penthium III 700 mhz,directx 9,nvidia riva tnt model 64/model 64 pro.
Dus het ligt niet aan het gebrek van systeem eisen waar het spel om vraagt.
alvast bedankt
grtzzz Mario