Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de truc is: laat je sim onder de douche staan zodat hij naakt is/je de censuur ziet, open het cheat invoerveld (crtl + shift + c), en dan vul je in:
move_objects on
daarna kan je je sim oppakken, en uit de douche slepen, en zullen de censuurblokjes weg zijn.
geen idee, ik heb het van cheatcc.com gehaald... dit soort dingen doe ik zelf niet en ik test het ook niet uit
misschien een hele rare vraag, maar ik kan het niet nalaten... WAAROM zou je dit in godsnaam willen!?
Je ziet inderdaad niets, de sims hebben standaard geen geslachtsdelen onder de blur. Veel heb je er dus niet aan.
Ik houd het commentaar dat in mijn hoofd zweeft wel even achterwegen![]()
Ik houd het commentaar dat in mijn hoofd zweeft wel even achterwegen![]()
Lol, ik baseer mij puur op wat ik vond op het net. Heb het spel zelf niet eens, hahahahahaha
Heb in een duister verleden eens een poging gewaagd. Die spellen zijn niets voor mij, veel te saai.
Maar op internet zijn alle cheats en dus ook deze gewoon te vinden.
altijd even flink cheaten voor geld, leuk huis maken, dan vervolgens je huis vol banken zetten, en koken op een goedkoop fornuis en vervolgens je sims laten affikken... heb je je toch weer 2 uurtjes vermaakt....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.