Sims instal probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
goedenavond

Ik wilde sims installeren op mijn computer, maar krijg de foutmelding component overdrachtsfout.

einde verhaal?????
 
voortbordurend op............

Ze hebben je een verrot exemplaar verkocht. Ik heb hetzelfde probleem gehad met MOHAA Deluxe Edition, ook een componentoverdrachtsfout. What a load of crap!!! De oplossing is bellen met EA en zeggen dat je een nieuwe wilt. Dan moet je hem opsturen en als je geluk hebt heb je een nieuw exemplaar binnen een maand. Bron : (voorlaatste bericht op deze pagina)
 
Een andere mogelijke oorzaak die ik veel tegenkom op het w-w-w is het nogal hardnekkig in het register aanwezig blijven van restanten van een eerdere installatie.
Een oplossing daarvoor is handmatig de verwijzigingen naar eerdere installaties in het register verwijderen.
Als dit bij jou van toepassing is, pas dan heel erg op ! Een (foute) wijziging in het register aanbrengen kan tot
onherstelbare Windows fouten leiden.
Als je twijfelt of iets wegkan : niet doen. Alleen verwijzingen waarin het woord Sims voorkomt zijn veilig te vewijderen.
Daarnaast is het zo dat illegale versies (ook een kopie van een legale versie) ook nog wel eens problemen op kunnen leveren.............
 
sims

een illegale kopie lijkt mij uitgesloten,beschadiging zou tot de mogelijkheden behoren, het was de eerte keer dat ik hem installeerde op deze computer, dus achtergebleven resten is ook niet mogelijk, lijkt mij, ik ga hem schoonmaken en de resten van deze installatie verwijderen en dan nog eens proberen

alvast bedankt
 
Windows Vista

Bij mij krijg ik dezelfde foutmelding.
Kan het zijn dat The Sims Deluxe Edition niet werkt met Windows Vista???:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan