Sims loopt vast, telkens weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Ik heb voor mijn zoon het spel The Sims op de pc gezet. Het systeem is windows xp.
Het spel werkt in principe prima, alleen het looopt telkens vast op twee specifieke momenten.

1. Als tussentijds het spel gesaved wordt dan springt hij eruit NA het saven.

2. Als je van bouwmode naar live mode wilt overschakelen. (ik snap deze zin niet maar zo heeft hij het mij verteld

3. Als je aan het bouwen bent dan wordt er muziek gespeeld. Is het liedje afgelopen dan springt hij er ook uit.
Nou heeft hij hierop wel iets gevonden. Voordat het liedje is afgelopen zorgt hij ervoor dat er een nieuw liedje gestart wordt en dan doet het probleem zich niet voor.

Wie iemand of en wat hieraan te doen is?

Het systeem waar hij dit op speelt is een pentium III 450 MHz met 256 Mb geheugen.
Het virtuele geheugen heb ik ook al aanzienlijk verhoogd, echter zonder het gewenste effect.


Groetjes Martin
 
Ik heb ook problemen met The Sims onder XP. De Pc stopt met en blauw scehrm en wordt opnieuw opgestart.
De fabrikant van The Sims zegt dat het spel niet bedoeld is voor XP en ik heb ondervonden dat - ook als je het spel zet onder Win 98/Me compatiliteismodus, het nog steeds problemen geeft.
Je kunt even verder kijken in Helpmij, want er is al vaker al wat over The Sims gezegd. Typ het maar even in in het zoekvenster.

Ron
 
Hallo,
Ik ken het probleem uit het verleden, had toen vrij veel dingen gedowload voor Sims en dat bleek niet goed te gaan. Verder zou je de spel opties in het Simsvenster zelf kunnen veranderen, heeft bij mij geholpen, heb er sindsdien geen last meer van gehad.
 
weet jij nog welke veranderingen je moet aanbrengen van het spel in het menu opties ?
 
Reactie op The Sims

Hallo ik heb ook de Sims maar werkt goed alleen je moet in de gaten houden als je dus een add-on installeert dat deze dus problemen kan geven


B.V

Als je dus The Sims + Hot Date hebt = WERKT NIET
Als je The Sims + Hot Date + Beestenboel hebt = Werkt WEL... enz enz dus even op de add-on kijken dan weet je of dit gaat werken dus als je de nieuwste add-on installeert zal waarschijnlijk het probleem opgelost zijn..

TIP:

De add-on paketten zijn overal te koop maar bij dynabyte zijn ze het goedkoopst zeker als je dus de ledenpas hebt krijg je 10 % korting...

www.dynabyte.nl
 
Ik heb ze geloof ik allemaal op de pc gezet:

The sims basic (livin it up)
houseparty
het rijke lezen
beesteboel
hotdate
vacation

Ik weet niet of de kids nog extra spullen hebben gedownd en geìnstalleerd hebben, maar dat zal toch niet die problemen veroorzaken?

grt.
Martin
 
Niet doen

Het downloaden van extra spullen is heel leuk maar werkt niet ten minste sommige dingen niet, maar om dat uit te gaan zoeken kun je beter stoppen met werken want dan heb je er weer een dagtaak bij.

P.S

Heb dit probleem n.l zelf ook ondervonden en vondt het een beetje zinloos van mijn tijd omdat te gaan uitspitten
 
ok dan maar opnieuw

Dan zal ik de sims nog maar eens opnieuw instaleren want ze hebben inderdaad een heleboel via het internet gedownload.
Kost ook erg veel tijd alles bij elkaar, maar beslist geen dagtaak;)

Ik laat het wel weten wat het geworden is.

grt.
martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan