Sims makin' magic torrent installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

prinsesspeach

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
20
Hallo,

Kan iemand mij helpen met het installeren van een torrent van The sims makin' magic???
Je moet eerst die code enzo invoeren en dan gaat ie aan het installeren, na een poosje moet je disc 2 in de cd-rom speler doen maar omdat ik het spel gedownload heb, en niet gekocht, heb ik dus geen cd en daarom heb ik de bestanden die je nodig hebt om te installeren bij elkaar gedaan. Maar dan moet je weer cd 1 er in doen... Die bestanden stonden al in de map dus heb ik een nieuwe map aangemaakt om opnieuw de nodige bestanden er in te doen en toen dacht ik dat ie het vanzelf wel ging doen maar dat deed ie dus niet!!! Hoe moet je het dan we installeren???

greetzzz...

en p.s. the sims deluxe editie doet het niet meer omdat the sim makin' magic er nu half omstaat. Kep al geprobeerd the sims makin' magic te deinstalleren maar dan treed er weer een fout op...
 
Eerst maar eens even weten of je het bestand als een .iso hebt. Of te wel, de download die je binnen hebt gehaald was een rar? En die heb je uitgepakt?

Je verhaal begint namelijk al bij de instalatie, maar wat ging daaraan vooraf?
 
Het waren 2 bestanden die ik met zo'n WINRAR programma heb uitgepakt.
 
Laatst bewerkt:
En wat voor extentie hadden die bestanden?

Heb je de onuitgepakte bestanden nog? Welke extentie hebben die?

Een .iso oid hoef je namelijk niet uit te pakken (kan wel). Die mount je gewoon met Deamon tools en als er dan om de tweede cd gevraagd word, laad je die in deamon en zet je de installatie voort.

Maar zolang je niet duidelijk antwoord geeft op de vragen, blijft het gokken. Ik kan namelijk nooit zien wat jij voor je neus hebt :D
 
Maar geef nou dan ook even antwoord op de vragen die ik stel....

Zo heb ik nog geen idee wat je nou eigenlijk aan het doen bent en waar het fout loopt!

Lees dus alles nog eens door en geef antwoord op de vragen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan