sims nintendo ds "castaway" onbewoond eiland

• Onderwerp starter Onderwerp starter kave
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kave

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jul 2002
hallo,

ik ben een paar weken terug beginnen spelen en ik denk dat ik reeds uitgespeeld ben. Ik heb de opdrachten van de 4 schipbreukelingen afgewerkt en ik heb ook het schip gevonden waarmee ik het eiland kan verlaten.
Maar ik heb het bovenste gedeelte van het eiland nog niet kunnen verkennen en ook op de 2 kleinere eilanden denk ik nog niet alles bereikt te hebben. Zoals bvb bij de student, kan je daar niet verder door?? Dus als je verder kan, zit ik daar wel vast....
Wel snel uitgespeeld dan... Ik heb al ergens iets gelezen over dat je het skelet moet terug levend maken, maar daar zou ik niet weten om aan te beginnen.
karine

de kok

He, ik las dat je al ver was met het spelletje... ik wil graag weten hoe ik de beitel van de kok kan krijgen. volgens mij wil hij pepers hebben, maar als ik die geef, wordt die boos ofzo... hij wil ze in een kist? En die schop, die zou je krijgen van de boerin, ik heb geen schop gezien volgens mii... ik heb haar bananen boompje water gegeven, maar ik krijg alleen een stuk van de kaart volgens mii...

Ik hoop dat je mij kunt helpen!

Greetz Kimberley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan