Sims op cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmieuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Hey allemaal, ik heb zojuist sims 2 apartements leven gedownload en geïnstalleerd. Ik heb verder alle andere uitbreidingspaketten gekocht. Maar als ik sims 2 appartement opstart dan krijg ik een melding dat ik de CD erin moet doen.
Volgens mij heb ik m nu gebrand op een lege CD met deamon tools? Te minste als ik deze computer open dan zie ik sims2ep8: ( E: ) staan, maar als ik er op klik gebeurt er helemaal niks.
Als ik via alle programma's > ea games > sims 2 appartement leven opstart dan staat er weer dat ik de CD erin moet doen.
Wat heb ik dan fout gedaan? (Oja ik moet appartement leven gebruiken om m op te starten)

Een gedownload spel zoals die jij nu hebt heeft een crack nodig om te kunnen draaien. Het maakt daarbij niet uit of je het spel op cd hebt of niet, want die zal blijven aangeven dat het niet de juiste is. Dat is een gevolg van het illegaal hebben van een game.

Je zal dus een crack moeten plaatsen en die staat waarschijnlijk al netjes op je gebrande cd. Zo niet, zal je er zelf 1 moeten gaan zoeken. Bij de download zat als het goed is ook een .nfo bestand. Open die met kladblok en alles wat je moet weten staat daarin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan