sims opgehaald met azureus maar nu??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Ben bezig met een download van "the sims 2" met het progje "azureus", en heb deze bijna binnen! Nu staan er allemaal losse bestanden in mijn (toegewezen) map zoals "sub,cue,ccd,img"bestanden! Wat moet ik hiermee, ik bedoel hoe krijg ik straks de sims draaiend op mijn computer? bvd

Daar krijg je hier geen antwoord op

Geplaatst door monaco
Daar krijg je hier geen antwoord op

Jawel...

Die kun je gewoon branden met Nero ofzo (Bestand > Image branden). Of als je geen cd's hebt kun je ze op een digitale cdromspeler zetten met bijvoorbeeld Daemon Tools of Alcohol120%

Je kunt ze uitpakken met isobuster dan laat hij de bestanden zien die hij echt heeft.Dat wil hij volgensmij.

Heb een fotootje bijgevoegt, waarop jullie kunnen zien wat er psies in de map is komen te staan! Hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!

Maar als ik het goed begrijp kan ik dit met alcohol120% laten runnen voor een instal??

Bijlagen

• screenhunter_015.jpg
    screenhunter_015.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 53
Als ik het goed begrijp heb ik dus nu vier cd's gedownload!
Heb nu vier IMG-bestanden(1t/m4), vier CUE-bestanden(1t/m4), vier CCD-bestanden(1t/m4) en vier SUB-bestanden!
Moet ik deze allemaal als iso uitpakken in IsoBuster en in een aparte map plaatsen (map 1t/m4)??

Nee deze bestanden hebben niets met iso te doen, het is een clonecd image die je met alcohol120%/clonecd kunt branden of virtueel af kunt spelen.
Ik weet verder niet of dit dezelfde clonecd afstreksel is,
maar veel mensen hebben problemen met de installatie van cd 3 bij een gebrande cdset, virtueel installeren/spelen is er niets aan de hand.(?)

Whuahaha, heb net eens gekeken en daemon-tools geprobeert! Laadde een bestand (puur gegokt een ccd-bestand) in de virtuele schijf en ja hoor de installatie begon! Heb nu alle cd's geinstalleert (waarbij ik een of ander vaag memoryspel kon spelen), en bats speluh!!
Geweldig bedankt iedereen, mijn vraag is opgelost en ga gauw spelen:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan