Sims Superstar BIG PROBLEM!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gradje16

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Hey mensen, ik heb dus the sims superstar.
Ik moet dan eerst de originele sims installeren, zoals het hoort heb ik dit gedaan, nix aan de hand. Ik had in eerste instantie alleen cd1 van superstar bij de hand en ik wou kijken of de installatie doorliep, dit lukte allemaal en ik had superstar dus t/m cd1 geïnstalleerd. Ik heb hierna de setup afgesloten.
Het spel werkte toen voor de helft en ik heb er dus voorlopig maar weer alles afgegooid. ik deed uninstall the sims, maar er bleven nog enkele dingen staan in de map van de sims, en deze heb ik handmatig verwijderd. Dit had ik dus niet moeten doen, want als ik nu superstar wil installeren vraagt hij meteen naar cd2, want de pc denkt dat ik cd1 nog steeds heb geïnstalleerd. Via het configuratiemenu (en dan software) krijg ik sims superstar er niet uitgegooid.

Kan iemand mij a.u.b. helpen? Ik denk zelf dat ik iets uit het register moet gooien, maar hierin kan ik nix vinden van de sims.

Gerard v.d. Kruys

Als je prullenbak nog niet geleegd is, is misschien de simpelste manier om de bestanden uit de prullenbak weer terug te laten zetten. Wel even uitzoeken in welke map ze stonden. Moeilijkere manieren kunnen altijd nog:)

Als dat niet helpt kun je regcleaner nog downloaden http://www.vtoy.fi/jv16/programs/RegCleaner.exe

Laatst bewerkt:
prullenbak wordt automatisch geleegd, dus dat kan niet meer :S

Ik heb net toevallig op een rare manier heel het spel toch kunnen installeren BTW, maar ja hoor, je raad het al, nieuw probleem.

Ik start dus sims.exe op en dan krijg ik dat EA schermpje, maar daarna komt het superstar (oranje) schermpje en dan sluit hij ineens af :S

gerard

Lijkt me toch het makkelijkste om het spel goed te verwijderen (configuratiescherm, software) en dan regcleaner eroverheen. Het lijkt me dat hij daarna wel goed moet installeren.

hoe doe je met regcleaner dan alles van sims verwijderen? gewoon zoeken en dan deleten wat hij vindt ofzo?

Als je iets op een foutieve manier verwijdert, dan blijven er inderdaad vaak gegevens in het register staan. Die regcleaner haalt die bestanden zelf weg als alles goed verloopt. Als je het programma'tje hebt wijst het zichzelf. Hier is een screenshot hoe het eruit zal zien http://www.vtoy.fi/jv16/images/screen1.gif

ik heb da programma, maar ksnap niet hoe ik dat dan doe? als ik nix doe, blijft alles staan neem ik aan? als ik scan op 'loze bestanden' en die allemaal weggooi, isda erg?

links boven zie je software staan. Staat daar in dat rijtje eronder niets bij over Sims? Daarnaast staat ook nog uninstall menu. Misschien dat daar ook nog sims bijstaat. Als je dat ziet, vink je die aan en klik je rechtsonder op remove selected.

ok, dan was alles er idd af :-) bedankt, ik ga ff opnieuw installeren, en bidden dat hij het doet :-)

Ik denk dat je wel ff opnieuw moet opstarten om het effectief te laten worden. Succes!

doet nog steeds hetzelfde :evil:

weet iemand waar ik hulp hierover kan krijgen?

hetzelfde

dat probleem heb ik dus ook, ik kan the sims superstar niet verwijderen via het configuratie menu (software) maar dus ook niet installeren en the sims party is wel verwijderd maar kan ik ook niet installeren. ik doe het schijfje in de cd-rom speler en klik op ''speel de sims superstar(of party, het maakt niks uit)'' dan zegt ie ''doe de goede cd-rom in de cd-rom speler. :mad: wie helpt mij

P.S. beschadigt regcleaner windows niet? ik heb wel een backup van windows, maar toch :-)

ik denk dat je beter deze vraag opnieuw kunt stellen. Zo komt je vraag bovenaan de lijst. Deze vraag was 4 jaar geleden en zal niemand lezen.
Succes!

opgelost!

je hebt the sims superstar verkeerd verwijderd, namelijk zonder de cd in de cd-rom speler te hebben gedaan. De enige manier is door windows te herinstalleren! :( of de sims en uitbreidingen op een andere computer te installeren. :confused:

maar goed, de vraag is wel opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan