Sims update error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compass

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Zodra ik een uitbreiding wil installeren wil hij de sims updaten met CD 4 dit gaat goed tot op een gegeven moment word gezegt dat er een fout is opgetreden en de uitbreiding word gedeinstalleert! :( iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

sims of sims2?

sims2 denk ik aangezien je van cd4 spreekt.

Eerst zien dat je sims2 installatie goed werkt, ja?
dan patch installeren van internet.
defragmenteren van de HDD,
uitbreiding installeren (over welke uitbreiding gaat het?)

welke patches van de uitbreidingen zelf of de sims 2 zelf?

Na het filmpje loopt die vast en krijg ik op bureaublad een error scherm zonder text!

de patch?

desnoods sims2 even herinstalleren (zorg ervoor dat die HDD gedefragmenteerd is)
maar kijk eerst eens na of je systeem voldoet aan de system requirements van de sims2

Laatst bewerkt:
We hebben net een nieuwe computer met vista

Acer aspire T180-GB7Z

met een Geforce 8500 GT Graphic card.
kweetniet of dat voldoet?

vista... alles zoveel mogelijk geprobeerd in de compatibiliteitsmodus?

Wat is je RAM en processor?
sims kan vaak wel overweg met de meeste moderne videokaarten (de sims 2 toch, hetuitbreidingspakket sims 2 gaan het maken heeft al wat meer nodig)

edit: even gegoogled en dat systeem blijkt te voldoen aan de systemrequirements.

Laatst bewerkt:
ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat moet instellen...

Ram en procesor weet ik niet, mischien staat het op internet maar dan moet ik even kijken.

RAM en processor zijn in orde. (dat kan je altijd nakijken bij systeemeigenschappen btw)

even de helpfunctie van vista gebruiken om uit te vinden hoe de compatibiliteitsmodus precies werkt;)

ik heb hem geprobeerd onder windows XP compatibiliteit en nog steeds dezelfde error

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan