Sims1 gaat niet op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

superdodgy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
48
Ik heb de complete collectie van Sims1. Ik heb hem net geïnstalleerd op m'n notebook met Vista. Als ik het programma opstart, gaat hij laden tot de buurten in beeld komen. Dan begint de pc met de uitbreidingen (begint met Superstar) te laden, en dan gaat het mis en kom ik weer op het bureaublad terecht met de melding dat het programma niet meer werkt.

Wat ik geprobeerd heb:
Rechtsgeklikt op de snelkoppeling en "uitvoeren als administrator" geklikt. Dan gebeurt hetzelfde.

Heeft iemand nog tips die ik kan uitproberen?
 
rechtermuisknop op je exe bestand en dan compatibel tab blad en daar kan je het aan geven.
 
Klik 1x met rechts op de icoon van The Sims, kies voor eigenschappen, ga naar het tabblad Compatibiliteit en vinkje voor Dit programma in de enz. en dan kiezen voor XP SP2
 
Dat (compatibel maken met Windows XP service pack 2) heb ik geprobeerd, maar hetzelfde probleem doet zich voor. Zodra de uitbreidingen beginnen te laden, springt ie terug naar het bureaublad.
 
Hoi !

Volgens mijn kleinkinderen moet je een patch voor Vista downloaden op de site van EA-games (fabrikant) !

En ze hebben meer verstand van games dan ik, dus ik zou daar even kijken.

Greetz,

Harry.
 
Harry, ik kan op www.electronicarts.nl niets vinden van patches voor de Sims. :(

Update: Okay, heb nu wel 2 patches voor de Sims gedownload, maar die patches zijn van 1-1-2004 en Vista was pas in 2007 gelanceerd. Maar goed, vanmiddag ga ik even kijken of het op die manier wel werkt. Moet nu even wat anders doen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo !

Ja, je schijnt gelijk te hebben: alleen Sims2 heeft Vista-ondersteuning !

Ik ben bang, dat als dit laatste niet helpt, je een nieuwere versie zult moeten aanschaffen !

Greetz,

Harry.
 
ik heb sims het rijke leven en hot date en deluxe en party maar ik heb ze gister allenmaal geinstaleerd en toen kon ik ze gewoon spelen maar ik wilde net gaan spelen en toen gaf die een melding aan dat ik meerdere spellen heb geinstaleerd en dan speel die niet meer dan moet ik ze allenmaal opnieuw instaleren en dan kan ik ze weer spelen maar ik heb hem al op windows xp service pack 2 gezet maar hij geef nog steeds het zelfde aan maar wat kan ik dan doen want iedere keer alles opnieuw instaleren om te spelen is best vervelend en ik kan ook inderdaad geen patces vinden voor vista
 
Wat een lange zin... Ik heb inmiddels Sims2 gedownload en die wil wel op Vista.
Sims3 schijnt er trouwens ook aan te komen in 2009.
 
ja was vergeten de komma`s te zette maar normaal doe ik dat wel...

sims 3 in 2009...,
vind het al erg genoeg da sims 2 er is want je betaal je scheel om aan spelletjes te komen orgineel, ja downloaden ken ook maar ik doe alleen films.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan