Sims2 basis instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bezoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2001
Wie kan mij helpen.

Als ik de SIMS2 basis wil instaleren kan de comp. de cd niet vinden. dat geld ook voor de andere comp. van mij dochter.
Als ik een cd uitbreidingspakket in de lade doe zie hij de cd meteen. Alleen de begin cd pakt hij niet!!!!!! :o
Hoe kan dit nou? dus aan de cd speler ligt het dus niet.

pentium 4, XP, 1.80GHz, klok 1.79

Weet iemand hier antwoord op?

Heel graag een reactie.

Met vriendelijke groet.

Bezoeker

Je hebt gewoon de legale of heb je een image gebrand?

En anders kan je nog dit doen: cd van The Sims 2 erin doen --> Naar Deze Computer --> rechtsklik op de schijf waar cd/dvd inzit --> kiezen voor Verkennen --> dubbelklik op Autorun.exe of setup.

Nee is legaal,

Als ik doe wat jij zegt, krijg ik de melding plaats een schijf.

Is het nog een goede cd/dvd?
Geen krassen, want de cd/dvd lezer kan hem dus wel '' zien '' als je bij Verkennen naar binnen kan kijken.

Ja we hebben hem gister gekocht, de basis dan.

Wat me wel opvalt is dat er wel al krassjes opzitten. Zou de cd-speler dat doen?
Ene... via verkenner ziet hij hem ook niet.
Want nogmaals de uitbreidingspakketten pakt hij meteen, en dat op 2 comp.

Nee het is gewoon 1 cd, het is net op de cd-player de cd niet aan kan, zou het kunnen dat ik een andere cd-player moet kopen? Dat zijn tegenwoordig de kosten ook niet meer.

Het totale pakket Sims2 moet bestaan uit 4 cdroms disk 1 t/m 4. Heb je misschien een DVD gekocht waar de versies op staan. Heb je een cdrom speler of een dvdspeler op je comp. En wat is de snelheid van de cdrom.

nee het is tegenwoordig 1 cd. Dat klopt ook wat je zegt want ik heb ook nog een oud pakket van de sims en dat zijn er inderdaad 4. Maar omdat de begin cd heel erg beschadigd is, hebben we een nieuwe sims 2 basis gekocht voor de kerst.

Nee is een cd speler geen dvd, en hoe kom ik aan de snelheid?

Ik denk dat ik er al achter ben gekomen wat het probleem is.
de basis cd is een dvd, en de uitbreiding cd's zijn gewoon cd, want die zien de computers wel.
Dus ik ga gewoon na de feestdagen wel 2 dvd cdromspelers halen.

Ik wil jullie bedanken voor het reageren, zeker in de feestdagen.

Zo wie zo allemaal hele fijne dagen, en ik meld het in deze rubriek wel of het gelukt is.

Groetjes,

Bezoeker

Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn, is wel een dure grap geworden de Sims 2 met een nieuwe dvd-rom speler in de pc.

En jij ook fijne dagen!:thumb:

haha ja zeker, en de sims 2 kost al wat aardig veel geld, en nu moeten er nog 2 dvd rom spelers gekocht gaan worden, maar goed voor €20 heb je al goede spelers.

Jij ook fijne dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan