sims2 installeerd niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hey allemaal,

Ik heb de Sims 2 gedownload van het internet, daarna een no-cd crack erop gezet en alles werkte behalve het bouwen....tja dan mist je wel e.e.a. en dus wilde ik een andere crack zodat we wel konden bouwen.
Dus kreeg ik het advies alles eraf te halen en vervolgens weer het spel opnieuw te installeren. Allen gaat hij nu bij de installatie niet verder als 18% en geeft hij de volgende melding: Kan het volgende bestand niet kopiëren TSData\Res\Sound\SFx1.package.
Als ik de cd zelf verken dan zie ik wel dat het bestand wel degelijk op de cd staat.
Wie kan mij helpen? De tweede cd erin doen werkt ook niet.
Ik weet dat downloaden illegaal is maar het was dan ook de eerste en waarschijnlijk enige keer.
Ik gebruik Windows XP Home.

bedankt alvast!
Anja.

Is de cd niet vies (maak toch ff schoon voor de zekerheid) en heb je al es in een andere cdrom-speler geprobeerd? (indien mogelijk)

Hé muurhond, bedankt alvast voor je reactie. De cd had ik inderdaad al meerdere malen schoongemaakt, een andere cd rom speler gaat niet want ik werk via een laptop. Maar ik kan het wel op de andere computer proberen maar als hij het daar wel doet dan heb ik er alsnog niets aan op de laptop :confused:
Nog andere tips??

Probeer eens of je het betreffende bestand wel via de verkenner naar de harde schijf kunt kopieren.
Als dat lukt dan ligt het niet aan de cd.

Hoi hoi Buick

Naar de harde schijf copiëren lukt dus niet vanuit de verkenner. Trouwens via de verkenner vindt ik het bestand niet eens (??)
Alleen als ik dus via "deze computer" naar het dvd station ga en ik kies "verken" dan vindt ik het bestand dus wel.

Als je via 'deze computer' naar het bestand gaat, en het dan ook niet naar harde schijf kunt kopieren, dan is de kans groot dat de cd beschadigd is.

tja het lijkt er wel op dat de cd beschadigd is...helaas!
Maar ik heb het dus ook niet meer op de computer staan, is er nog een mogelijkheid om het bestand te repareren??
Als ik nu ook tegen het licht kijk door de cd dan zie ik ook enkele gaatjes in de laag, zijn gloednieuwe cd's.....
Afijn ik hoor het wel weer van jullie, het hele spel opnieuw downloaden is geen optie, dat doe ik even liever niet meer i.v.m. roepen van mijn provider dat ik teveel gedownload had ( ik doe ook eens een keer wat....)

Is nix aan te doen. Gewoon spel kopen en je bent er van af. :)

Dat vindt ik dus een erg ***lige opmerking zeg!
Waarom denk je dat ik het spel gedownload heb?

Geplaatst door anja8888
Dat vindt ik dus een erg ***lige opmerking zeg!
Waarom denk je dat ik het spel gedownload heb?

Pardon? Jij download een volledig spel, hij werkt niet (meer) en hier is nix aan te doen en opnieuw downloaden wil je niet. Dan blijft het spel kopen over.

Is nix l u l l i g s aan. :rolleyes:

ik had gewoon een proffessioneler antwoord verwacht...
misschien iemand anders?

Geplaatst door anja8888
ik had gewoon een proffessioneler antwoord verwacht...
misschien iemand anders?

Wat wil je dan dat we zeggen? Er _valt_ gewoon nix aan een beschadigde cd te repareren.

oké nou jammer dan, het had toch gekund?
Meen me iets te herinneren van een apparaatje ofzo dat beschadigde cd's kon herstellen, maar misschien heb ik het fout.

ik heb het zelvde probleem gehad je hebt de verkeerde crack maar als je mij je msn geeft kan ik je de goeien op sturen ik weet namelijk niet meer waar je m kan downloade:D

Geplaatst door arnoud 123
ik heb het zelvde probleem gehad je hebt de verkeerde crack maar als je mij je msn geeft kan ik je de goeien op sturen ik weet namelijk niet meer waar je m kan downloade:D

Zoals je kon lezen, ligt dat hier niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan