sims2 langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
62
Ik heb ook sims2 gekocht maar hij is heel langzaam. Ik heb een AMD 2400+, windows xp, 2.0 ghz, 80 gigabyte computer met een gigabyte maya radeon 9000 videokaart (3d versneller ati radeon 9000 RV 250) en een nvidian force mcp audio code interface geluidskaart. Als intern geheugen heb ik een pc2100 256 mb ddr sdram, 133mhz.
Het lijkt mij voldoende allemaal voor dit spel maar als ik het speel blijft het beeld en soms het geluid hangen en is heel langzaam.

Wie weet waar het aan kan liggen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen want leuk spelen is niet meer. Alvast bedankt.
 
Lopen de rest van je programmas wel soepel? Anders zou het misschien kunnen zijn dat je een hoop spyware of een virus op je pc hebt waardoor hij langzaam wordt
 
De rest van mijn programma's lopen wel soepel. Elke week controleer ik mijn pc op spyware en voordat ik de sims geinstalleerd heb, heb ik een schijfcontrole gedaan en gedefragmenteerd dus waar het nu aan ligt? Misschien toch aan het geheugen en moet ik het uitbreiden met nog eens 256 mb of 512 mb?
 
256 erbij is prima. Ikzelf heb 512 mb geheugen en een AMD 2200+ en bij mij werkt het prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan