sims2 onbewoond eiland ps2

Status
Niet open voor verdere reacties.

loesje23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
hallo iedereen,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
heb mij zopas dit bovenstaande spelletje gekocht en ben er verzot op maar ik zit op eiland 3 vast. ik kan die hoge trappen niet omhoog want dan moet ik altijd goed uitgerust zijn. mijn bed staat erlangs en als ik geslapen heb ga ik direct proberen en toch lukt het mij niet. de stenen deur in de grot raak ik ook niet binnen, weet niet wat ik moet doen.
op eiland 2 is er ergens en plaats waar ik tussen twee stenen moet doorgaan maar dat gaat ook niet, er is geen deur ofzo maar raak niet verder dan die stenen.
nog een vraagje: wat zijn cheats? ik heb al geprobeert om dat te ontgrendelen maar dat lukt ook al niet.
ik hoop dat er iemand mij wilt helpen want ik zou het graag willen uitspelen.
groetjes

Sims 2

Ik heb het spel nog nooit gespeeld, maar je kunt het beter op een andere manier proberen ofzo als je dat al 100 keer hebt geprobeerd...

Oja, cheats zijn code's die je invoert,in het spelmenu denk ik.

Door een cheat krijg je bijvoorbeel extra geld, of ben je onsterfelijk. (ik zeg maar wat)

Ik heb even gezocht en het komt wel eens vaker voor dat het, ondanks volledig te zijn uitgerust, niet lukt.

Een tip die word gegeven is voor je begint aan de klim, ook nog een maaltijd te eten waar je veel energie van krijgt. Is het proberen waard lijkt me.

dat heb ik al gedaan. alles was gewoon bij mij groen. als ik het probeer zegt die altijd dat ik beter moet uitrusten of een beter bed moet maken maar ik heb het beste bed al.

ik heb al veel zaken geprobeer maar het lukt niet. en dat van die chaets, ik weet wel wat dat is maar ik weet niet hoe ik het moet doen met dat spel.

Laatst bewerkt:
Probeer het eens nadat je dat eiland als thuisbasis hebt genomen, je kan dan een huis met daarin een beter bed bouwen. Dit vond ik in een walkthrough op het net, daarin raaden ze dat aan.

Kom jij hier uit?

Ik heb op internet wat code's gevonden, maar ik begrijp het spel niet, maar misschien kan jij hier wat van maken:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om de cheats in te typen moet je de game pauzeren. En de Cheat Gnome moet geactiveerd zijn.
Kruisje, Driehoekje, L2, Vierkantje, R1: Je krijgt alle plannen
Vierkantje, Driehoekje, Dpad benenden, kruisje, Dpad linkst: Je krijgt alle voorraden
Dpad links, Dpad Rechts, Vierkantje, R2, Vierkantje: Maximale Inventaris
L1, Dpad boven, R2, Dpad Links, Driehoekje: Maximale relatie
Driehoekje, L1, L1, Dpad links, Driehoekje: Set Skils
R1, L1, Dpad beneden, vierkantje, R2: Je unlockt de Cheat Gnome

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het roodgekleurde moet je eerst doen, daarna kan je de cheats uitvoeren.
Het groengekleurde is belangrijk voordat je de cheats kan invoeren.
Het oranjegekleurde zijn de instructies hoe je de cheats moet uitvoeren.

bedankt voor je hulp, ben al iets verder geraakt maar nu weet ik niet waar ik een bepaald stuk hout moet gaan halen voor mijn boot te maken. ik hoop dat je mij daar ook mee kunt helpen.
die cheats dat lukt niet bij mij, weet echt niet hoe ik het moet doen.
groetjes

ik kan helpen

hallo iedereen,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
heb mij zopas dit bovenstaande spelletje gekocht en ben er verzot op maar ik zit op eiland 3 vast. ik kan die hoge trappen niet omhoog want dan moet ik altijd goed uitgerust zijn. mijn bed staat erlangs en als ik geslapen heb ga ik direct proberen en toch lukt het mij niet. de stenen deur in de grot raak ik ook niet binnen, weet niet wat ik moet doen.
op eiland 2 is er ergens en plaats waar ik tussen twee stenen moet doorgaan maar dat gaat ook niet, er is geen deur ofzo maar raak niet verder dan die stenen.
nog een vraagje: wat zijn cheats? ik heb al geprobeert om dat te ontgrendelen maar dat lukt ook al niet.
ik hoop dat er iemand mij wilt helpen want ik zou het graag willen uitspelen.
groetjes

hoi loesje23
ik heb verschillende antwoorden voor je.

1) de trappen kun je alleen op als je het nieuwste bed hebt gemaakt, daarvoor moet je een huisje maken. voor de stenen deur heb je alle herogliefen nodig en dan is het net hetzelfde als bij de trappen.
2)in de Lama-tempel vind je een kroon, als je die hebt ga dan naar het 2de eiland en ga de donkere grot binnen daar heb je een deur die nog toe is loop er naar toe en klik op verkennen.

groetjes lolipopie
ps. al 2 keer uitgespeelt.

Laatst bewerkt:
heezz

hee allemaal

ik heb een vraag
ik kan de schatkaart iet vinden
waar moet ik zoeken ik heb al een paar delen maar kom niet verder,,
kan het zijn dat het in de flessen posten of in de mosselschelpen zitten ?
daar heb ik er ook al een paar van,
en nog iets, hoe zend in dat sos bericht uit? ik heb de radio op de vulkaan staan maar ik kan eigelijk alleen maar muziek draaien
en waar staad te doodshoofd madelief?
ik zit er al 3 dagen aan te prutsen ik kan het allemaal maar niet vinden ?

van de schatkaart heb ik de eerste 3 en het laatste deel

groeten roos

hee allemaal

ik heb een vraag
ik kan de schatkaart iet vinden
waar moet ik zoeken ik heb al een paar delen maar kom niet verder,,
kan het zijn dat het in de flessen posten of in de mosselschelpen zitten ?
daar heb ik er ook al een paar van,
en nog iets, hoe zend in dat sos bericht uit? ik heb de radio op de vulkaan staan maar ik kan eigelijk alleen maar muziek draaien
en waar staad te doodshoofd madelief?
ik zit er al 3 dagen aan te prutsen ik kan het allemaal maar niet vinden ?

van de schatkaart heb ik de eerste 3 en het laatste deel

groeten roos

eerst moet je on een sos te sturen een zender hebben dieis bij rivier jungle bij het vliegtuig
dan kun je die in elkaar zeten

het madelief heb ik ook niet

en waar is het laatste deel

antwoorden

eerst moet je on een sos te sturen een zender hebben dieis bij rivier jungle bij het vliegtuig
dan kun je die in elkaar zeten

het madelief heb ik ook niet

en waar is het laatste deel

If a crewmate does die go to their grave (it will look like a rock) and mourn.
Once you do that you will be able to pick the Death Daisy. Go to your Bamboo
Crafting bench and craft the Death Daisy Potion. Return to the grave and
select "Resurrect _____" and your crewmate will be brought back to life.

treasure map
Volcano Jungle – "Get In" hot spring
Volcano Summit – Go to the top of Volcano
Tidal Pool – Perform the Ceremonial Cliff Dive. It will then say you found
the piece but a shark ate it. Fish there until you catch a shark. You will
then gain the piece. Crystal Island- Lying inside the large dirt circle
East River Plains –Visit the Hidden Lagoon then you will find it behind the
left pillar near the quicksand.

You will also get random pieces in bottled messages, in leaf bundles brought
to you by the monkeys, and in West Beach by harvesting clams.

ON SOUTH RIVER JUNGLE
Go to your right until you see the Plane Wreckage. Cut away the vines then
walk a step or 2 forward until you see the Transmitter. Put it in your
inventory.

Ik heb hulp!

De zijn chats voor de WII:

Cheatkabouter: BZ HOOG LAAG B
(voer de code in op het strand waar je ben aangespoeld,
de kabouter staat in het bosje helemaal links.

Alle behoeftes op groen: - + Z Z A

Alles wat je ooit hebt opgepakt aan voedsel,
Voorwerpen en grondstoffen zit 999 x in je inventaris: Rechts A links rechts links

Alle gereedschap vrij spelen: A A LAAG LAAG A

Maximale relatie met iedereen: Z + A B 2

Alle blauwdrukken vrij spelen: + + - - Z

Vaardigheidspunten omhoog: 2 HOOG RECHTS Z RECHTS
(loop naar de kabouter en doe menu vaardigheidspunten,
je kan nu selecteren voor welke vaardigheid je een punt meer wilt)

Over de trap weet ik niks. Over die deur ook helaas niks. (ik hoopte dat iemand anders daar wat over kon vertellen) Bij die twee stenen kun je als je op een bepaalde plaats staat omhoog klimmen.

gast0446

?????????????

Hallo,

Weet iemand hoe je op de WII bij eiland 2 deur een gesloten deur komt in de donkere grot?

gast0446

hoi loesje23
ik heb verschillende antwoorden voor je.

1) de trappen kun je alleen op als je het nieuwste bed hebt gemaakt, daarvoor moet je een huisje maken. voor de stenen deur heb je alle herogliefen nodig en dan is het net hetzelfde als bij de trappen.
2)in de Lama-tempel vind je een kroon, als je die hebt ga dan naar het 2de eiland en ga de donkere grot binnen daar heb je een deur die nog toe is loop er naar toe en klik op verkennen.

groetjes lolipopie
ps. al 2 keer uitgespeelt.

Waar is de Lama-tempel?
welk eiland enzovoort? want ik heb die kroon nu nodig denk ik.

even voor de duidelijkheid: dit is een vraag van Loesje23, en als je ook een vraag heb maak dan een eigen vraag of stuur haar een privé-bericht als je iets aan haar wilt vragen. ;) :thumb:
kijk op google naar een walkthrough. dit topic is al best oud, is de vraag al opgelost?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan