sims2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mams49

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
de sims 2 geeft ineens problemen slaat tijdens het spelen ineens uit dit is niet alleen bij mij ik heb er verschillende mensen over gehoord alles is prima inoorde mijn pc kan het aan een neef heeft zelfs een nieuwere pc gekocht en bij hem gebeurd het zelfde ook ea-games weet het niet op te lossen help ik wil dit blijven spellen had nooit problemen alvast bedankt mams49

Als het een groot probleem heeft waar heel veel mensen last van hebben, zal d'r waarschijnlijk een bug ergens zitten. Als EA dit zelf ook niet weet op te lossen ben ik bang dat het niet op te lossen zal zijn.

Of hebben alleen jij en je neef er last van? Gebruikte jullie toevallig de zelfde CD/DVD? Dan kan het zijn dat er een fout op zit, of beschadigd is.

Je kan ook proberen om de save's even tijdelijk op te slaan(als je daarmee door wilt gaan), bijvoorbeeld even op je bureaublad, dan van iemand anders een CD/DVD lenen van Sims2. Vervolgens installeer je Sims2 van die CD/DVD, maar gebruik wel gewoon je eigen key. Als het vervolgens is geïnstalleerd zet je de save's terug in de juiste map.

Ik heb zelf geen Sims dus weet niet hoe het precies in elkaar zit met alles. Maar dit lijkt me het meest logisch/handigst.

Als het een groot probleem heeft waar heel veel mensen last van hebben, zal d'r waarschijnlijk een bug ergens zitten. Als EA dit zelf ook niet weet op te lossen ben ik bang dat het niet op te lossen zal zijn.

Of hebben alleen jij en je neef er last van? Gebruikte jullie toevallig de zelfde CD/DVD? Dan kan het zijn dat er een fout op zit, of beschadigd is.

Je kan ook proberen om de save's even tijdelijk op te slaan(als je daarmee door wilt gaan), bijvoorbeeld even op je bureaublad, dan van iemand anders een CD/DVD lenen van Sims2. Vervolgens installeer je Sims2 van die CD/DVD, maar gebruik wel gewoon je eigen key. Als het vervolgens is geïnstalleerd zet je de save's terug in de juiste map.

Ik heb zelf geen Sims dus weet niet hoe het precies in elkaar zit met alles. Maar dit lijkt me het meest logisch/handigst.

hallo hedva

bedankt voor je reacktie er zijn meer mensen met deze probleem ik zal je advies door geven groet mams49

Download je ook extra spullen voor the Sims 2? Want sommige daarvan kunnen voor conflicten in het spel zorgen. Als je downloads hebt, kopieer die dan naar een andere plaats en verwijder ze uit je downloads folder van the sims.
Probeer daarna het spel om te zien of het probleem is opgelost.

Download je ook extra spullen voor the Sims 2? Want sommige daarvan kunnen voor conflicten in het spel zorgen. Als je downloads hebt, kopieer die dan naar een andere plaats en verwijder ze uit je downloads folder van the sims.
Probeer daarna het spel om te zien of het probleem is opgelost.

hallo lita

ik heb alleen de downloads van de sims zelf die je er extra bij krijg zonder deze doet hij het ook het is begonen toen ik h,m er op zete heb toen alles verwijderd en het er weer opgezet zonder h,m sloeg toen ook gewoon uit dus wat nu kan nu maar even spelen zonde want het is een leuk spel speel het al jaren zonder problemen tot nu groet mams49 al vast bedankt

hallo lita

ik heb alleen de downloads van de sims zelf die je er extra bij krijg zonder deze doet hij het ook het is begonen toen ik h,m er op zete heb toen alles verwijderd en het er weer opgezet zonder h,m sloeg toen ook gewoon uit dus wat nu kan nu maar even spelen zonde want het is een leuk spel speel het al jaren zonder problemen tot nu groet mams49 al vast bedankt
heb nog steeds geen oplossing ik blijf zoeken tot het opgelost is
heb alles geprobeerd voor zover het kon maar zonder resetaat jammer .

Ga eens kijken in de logboeken van windows. Ga naar start,uitvoeren,typ hier eventvwr en druk op enter. Dubbelklik op toepassing en kijk naar de foutmeldingen die hebben plaats gehad rond de tijd dat je de sims 2 wou spelen. Kan je even gaan kijken in de installatiemap of je nergens geen bestandje vindt met de naam error log of iets dergelijks. Meestal staat er daar informatie in waarom het spel is gecrasht. Zoja post dan die info hier zodat ik eens kan kijken of ik kan zien wat er misloopt.

hallo nielsvds ik heb gekeken kon alleen deze vinden toen ik error in tikte verder staat er een helleboel errors van de sims maar deze zijn van gisteren ik begrijpt het niet zo ik hoop dat dit voldoende is en dat je ons alle sims spellers kan helpen alvast bedankt groetjes mams49 en andere simsmers .krijg het bestand niet naar je toe weet niet hoe kan het anders

Als het bestandje niet te groot is kan je het ook bij je volgende post bijplaatsen dit doe je zo je reageert eerst ga dan naar de sectie bestanden toevoegen,druk op beheer bijlagen,bij de sectie bestand uploaden van je computer druk je op bladeren en navigeer nu naar de installatiemap van de sims 2 en naar het foutbestand druk op openen en vervolgens op uploaden zo zou normaal de bijlage moeten zijn toegevoegd mits het niet te groot is. Die foutmeldingen kan je ook gewoon kopiëren door eerst op de foutboodschap te dubbelklikken en druk op het icoontje met de twee papieren. Deze kan je gewoon plakken in een word of kladblok bestand door gewoon door de ctrl (controltoets) samen in te drukken met v sla dit bestand dan op en voeg het op dezelfde manier toe.

Als het bestandje niet te groot is kan je het ook bij je volgende post bijplaatsen dit doe je zo je reageert eerst ga dan naar de sectie bestanden toevoegen,druk op beheer bijlagen,bij de sectie bestand uploaden van je computer druk je op bladeren en navigeer nu naar de installatiemap van de sims 2 en naar het foutbestand druk op openen en vervolgens op uploaden zo zou normaal de bijlage moeten zijn toegevoegd mits het niet te groot is. Die foutmeldingen kan je ook gewoon kopiëren door eerst op de foutboodschap te dubbelklikken en druk op het icoontje met de twee papieren. Deze kan je gewoon plakken in een word of kladblok bestand door gewoon door de ctrl (controltoets) samen in te drukken met v sla dit bestand dan op en voeg het op dezelfde manier toe.

oke ik zal het proeren bestand is te groot er staatiets met.bd in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Tracks\Karaoke\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944)
ERROR TSAudio: Segment at %DataDirectory%Res\Sound\Locale\%Language%\Sfx\Samples\DJBooth\ has no extensions defined in section DBSegmentDirectoryFiles
.\source\TSAudioResourceManager.cpp(944) kan je hier iets mee bedankt er staat nog meer

hallo nielsvds dit ga ik zeker even doen alvast bedankt je hoort het wel of het gelukt is groet mams49

hoi nielsvds.nou het is niet gelukt geeft alleen steeds meer problemen ik heb een backup gemaakt van de speel en het spel vewijderd tot ik een oplossing weet mijn neef gaat het aan een andere neef vragen of het bij hem is opgelost je hoort het dan wel weer groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan