simyo provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

mopom

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
ik heb een vraag over simyo, is dit een een goede en betrouwbare provider? ze zitten op het kpn netwerk, betekent dit dat ze dezelfde betrouwbare kwaliteit hebben? ik wil prepaid halen, omdat ik veel slechte reacties over abonnement heb gehoord bij providers. bij pre-paid is het niet mogelijk om bedrogen te worden door providers?

kan android 2.3 (voor samsung galaxy s ii) zonder problemen gebruikt worden voor simyo?

bij pre-paid wordt je juist bedrogen.
je betaald per gesprek meer dan via een abonnement.
Bij pre-paid betaal je meestal een begin start tarief per gesprek.
dus ik zou maar eerst eens gaan kijken wat voordeliger is.
en hoezo heb jij gehoord dat je bedrogen wordt door providers.
Geef dan eens een voorbeeld.

Goedemorgen,

Ik heet je nog van harte welkom op helpmij.nl!

Ik gebruik momenteel een prepaid met Simyo.
Het is een goede provider en ik heb weinig klachten.

Prepaid is betrouwbaar. Je betaalt gewoon voor elke sms en voor elk belletje.
Ik ben maandelijks (een matige telefonist) 10,- kwijt voor Simyo.
Dat kun je met een wat duurdere abonnement niet aan.

Het enige nadeel is dat je moet betalen voor een telefoon.
In dit geval, Galaxy S II, als je 'm nog niet hebt ben je een paar honderd volgens mij wel kwijt.

Succes,

Laatst bewerkt:
nou, een tijdje terug hoorde ik over mensen met abonnement die opeens 200 euro rekening krijgen, en dat de klantenservice nauwelijks antwoord teruggeeft. verder heb ik erg veel reacties gelezen over abonnementen en klachten. verder bel ik erg weinig, alleen wil ik wel veel internet gebruiken. verder heb ik gezien dat bij simyo geen starttarief is. bij abonnement kan je ook zomaar voor verassingen krijgen, zoals die hoge rekeningen.

Laatst bewerkt:
Internet is NIET aan te raden met prepaid.
Dit is heel erg duur!

Voor telefoons met WiFi betaal je geen internetkosten met prepaid natuurlijk.
Volgens mij heeft jouw telefoon WiFi en betaal je (mits je inlogt met WiFi) niets.

Als jij hoge rekeningen krijgt van abonnementen ben je gewoon over het limiet gegaan wat er in het contract staat.

Groetjes,

ik wil idd veel wifi gebruiken. verder is er nog een maandbundel voor 10 euro per maand, voor 200 mb. de prijzen per mb kunnen erg duur zijn. bij wifi, is er een verschil in kwaliteit en signaalsterkte, snelheid ?

WiFi hangt af van de telefoon en waar jij wilt inloggen.
Dat betekent dat de signaalsterkte kort bij de bron van het internet moet zijn.
Waarschijnlijk een metertje of 10 bij je eigen router.

De kwaliteit en snelheid van WiFi zijn gewoon oké. Ik weet niet of het beter/sneller is dan een abonnement, aangezien ik nog geen telefoon met internet heb gehad.

:rolleyes:

ok, ik heb hier een draadloos netwerk, voor de laptop werkt het ok, maar als ik met de mobiel wil aansluiten is connectie 'poor', en heel soms 'fair'. hoe komt dit? de router is op de 2e en ik zit op de 4e, dus dat moet nog binnen 10 meter zijn. verder probeerde ik ook een android applicatie te downloaden, ik deed dat via pc en het werd direct geinstalleerd op de mobiel. maar bij het openen van de applicatie blijkt dat er nog meer gedownload moet worden, en hierbij krijg ik telkens errors. ik kan alleen een paar % downloaden voordat ik errors krijg.

Over downloaden en installeren weet ik niets af. Het lijkt me verstandig om hier een aparte, andere vraag over te stellen.

Qua internetverbinding, het lijkt me ook dat een laptop betere verbindingen heeft dan een mobieltje. Technologie is vér, maar nog niet zó ver. Mogelijk moet je met je telefoon wat dichter bij je router staan voor een betere prestatie.

Zelf heb ik een vodafone abbo. met internet.
Ik gebruik het zo af en toe en moet zeggen, heb je geduld genoeg dan moet je het doen.
Een 3G abbo is snel en daar werken de tablets ruim voldoende mee.
Neem een 3G voor je telefoon met een goede processor in je telefoon en dan zal het ook goed werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan