sinds adsl de foutmelding: Kan pagina niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan85

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Berichten
160
Hallo allemaal,

sinds vandaag heb ik adsl op mijn computer geinstalleerd. Maar nu heb ik een probleem. Ik kan echter wel verbinding krijgen maar steeds als ik een pagina wil 'opzoeken' in IE duurt t enorm lang met laden en steeds weer staat er 'Kan pagina niet weergeven' Ik heb geeeen idee waaraan dit kan liggen. Als ik inbel met m'n hetnet account kan ik pagina's wel bezoeken.
Ik heb een (adsl) modem van Alcatel Speedtouch. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem????

greetz Stefan
 
Heb je een usb modem? Zo ja, hoe lang is de kabel tussen de splitter en het modem?
 
Controleer voor de zekerheid of het bij je splitter wel goed aangesloten zit. Het je wel verbinding maar geen data, loop dan dit lijstje even na.
 
ja ik heb inderdaad een USB modem. De kabel heb ik erbij gekregen dus het lijkt me raar dat t daar aan ligt. Maarja de kabel is ongeveer 1,5 a 2 meter lang.

greetz
 
staan er bij jou ook de modempjes in de windowsbalk ??? en verzenden ze ook een paar gegevens ? maar werkt er voor de rest niets. zoals msn of icq of IE5 (kan pagina niet weergeven (kan server iet vinden)) ???? dan hebben we hetzelfde probleem dus blijf ik ook jou bericht volgen tot ik de oplossing heb.
hope u and me willm find it !
 
Hey Denickmans,

Ja inderdaad. Dat wat je net allemaal noemt is precies hetzelfde probleem als waar ik last van heb. Ook modems op de systeembalk en hele tijd kan pagina niet weergeven. Msn doet t ook niet. Ik hoop dat er iemand is die hier een goede oplossing voor heeft.

groeten Stefan
 
kan pagina niet vinden

ik had kennissen die al een week dit zelfde hadden
na 3uur bellen in die week en 1 brief van planet kwamen ze er niet uit ,ik heb toen zelf ook nog gekeken
en zag bij internet optie's dat het vinkje .
AANMELDEN BIJ HET NETWERK niet aangevinkt stond,
daarna liep hij gelijk probleem opgelost dus .ga dus naar internet optie's -verbinding-instellingen-eigenschappen-beveiliging-daar staat aanmelden bij het netwerk vink hem aan en ik hoor het wel .

suc6
 
Hallo allemaal,

Het had toch met de aansluiting van de kabels te maken, verkeerd om aangesloten. Het is hersteld, alles werkt nu perfect!
Allen bedankt!

Gr. Stefan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan