Sinds een week geen Hotmail via Outlook??!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lauryn

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2006
Berichten
7
Ik word hier helemaal simpel van! Sinds een week haalt mijn outlook geen hotmail meer binnen. Krijg continu dezelfde melding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: '-----', Server: 'Localhost', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR NETWORK ERROR', Poort: 2000, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Nu heb ik het hele forum afgestruind voordat ik dit poste dus ik heb:

- AVG en Firewall al een keer uitgeschakeld en opnieuw geinstalleerd (helpt allemaal niet)
- Poorten en servers gewijzigd (helpt ook niet)
- Account opnieuw aangemaakt (geen resultaat)
- En als laatste heb ik ook nog een systeemherstel gedaan (ook niets)

Nu weet ik het echt niet meer en het is nogal irritant aangezien ik nogal wat bestanden in mijn hotmail heb staan die ik steeds nodig heb...

Iemand nog raad???

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Ik geef je weinig kans.
Nog een wonder dat het tot nu toe wél is gelukt.
Microsoft geeft geen pop-ondersteuning meer op hotmail-accounts.
Gmail wél ....... :rolleyes:

Valijn
 
Maar hij heeft het altijd gedaan (met freepops) en andere mensen in mijn omgeving die het op dezelfde manier doen, hebben er geen last van...

Ik snap het het gewoon niet!



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ok, dat klopt.
Freepops heb ik ook 'even' gebruikt, totdat me bleek dat dit de oorzaak was van veel spam.
Ik denk dat je het dan ook inderdaad in deze 'hoek' moet zoeken, namelijk een afscherming door één of andere firewall.
Als je die van WinXP actief hebt, schakel die dan eens uit en kijk of het dan wel weer lukt.
Zo niet, wellicht gebruik je dan een freeware-firewall, of die van Norton. Schakel dan steeds eerst één ervan uit en kijk of het nu wel weer lukt.
Je kunt ook FreePops via het configuratiescherm verwijderen en opnieuw activeren.

Voor het overige ... zou 'k nie wete .... :p
 
Kun je wel via hotmail zelf bij je mail?
 
Ja, via internet wel...

Ik heb freepops verwijderd en weer geinstalleerd, ook niets



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb al een jaar of 5 twee hotmailaccounts in outlook. Maar inderdaad, de laatste dagen heb ik wel eens een foutmelding dat er niet gecontroleerd kan worden op nieuwe berichten, maar toch de berichten binnenhaald. Dus denk ik eerder dat het een probleem van Microsoft is, ofdat ze een aan wijziging in het hotmailsysteem bezig zijn.
Maar net zoals ik al zei: de berichten worden toch binnengehaald dus wat dat betreft geen probleem.

Valijn zei:
Nog een wonder dat het tot nu toe wél is gelukt.
Microsoft geeft geen pop-ondersteuning meer op hotmail-accounts

Dit geld dus niet voor OUDE hotmailaccounts waar het eerder WEL mogelijk was ze in outlook te plaatsen.
 
Het is me niet helemaal duidelijk. Om te beginnen, gaat het om MS Office Outlook of om Outlook Express?
En, de foutmelding slaat op de mailserver waarop je POP3 account staat. Maar ik heb niet gelezen bij welke provider je dat e-mailaccount hebt.
De fout zit toch bij je provider en niet bij Hotmail? Of zie ik het nu helemaal verkeerd.
 
Nog een wonder dat het tot nu toe wél is gelukt.
Microsoft geeft geen pop-ondersteuning meer op hotmail-accounts.
Mijn vrouw haalt ook nog steeds haar (oude) hotmail binnen op Outlook Express. (win 2000)
 
Het is me niet helemaal duidelijk. Om te beginnen, gaat het om MS Office Outlook of om Outlook Express?
En, de foutmelding slaat op de mailserver waarop je POP3 account staat. Maar ik heb niet gelezen bij welke provider je dat e-mailaccount hebt.
De fout zit toch bij je provider en niet bij Hotmail? Of zie ik het nu helemaal verkeerd.

Het gaat om Outlook Express (met andere programma's kan het volgens mij niet).

De foutmelding is sinds gisteren wel veranderd:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw gebruikersnaam is geweigerd. Account: 'Hotmail Doesburg', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR UNKNOWN ERROR, PLEASE FIX', Poort: 2000, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC91

Snap er helemaal niets meer van!
 
Ik zou zeggen probeer het nog eens.

Gewoon OE openen, extra /accounts (Email tabblad) Hotmail aanklikken en voor verwijderen kiezen.

Daarna invoegen en je Hotmailaccount opnieuw ( goed) invoeren.

kan gewoon niet missen....en als hij het niet doet, is er iets anders aan de hand.:thumb:

suc6
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen probeer het nog eens.

Gewoon OE openen, extra /accounts (Email tabblad) Hotmail aanklikken en voor verwijderen kiezen.

Daarna invoegen en je Hotmailaccount opnieuw ( goed) invoeren.

kan gewoon niet missen....en als hij het niet doet, is er iets anders aan de hand.:thumb:

suc6


Dan is er dus iets anders aan de hand...

Nou ja, ik lees mijn mail wel gewoon weer via internet, werkt prima...helaas
 
Heb sinds een goede week juist hetzelfde voor als Sparkel .
O.E. geeft aan dat er aan een taakverzoek niet kan voldaan worden.
"Ophalen berichten Hotmail..." staat rood aangekruist.
Het detailvak blijft evenwel leeg.
Berichten worden toch keurig in mijn hotmailpostvak IN "afgeleverd".

Begrijpe wie begrijpen kan!

Mvg,

Paul Siemons
 
Bedankt Tijgernoot; maar ik heb nog geen IE 7 geïnstalleerd en voor zover ik kan zien op de site door jou aangegeven gaat het over MS Outlook.(of ik heb erover gezien?)
Bij mij doet het zich voor met Outlook Express.

Mvg,

Paul Siemons
 
Ik had hetzelfde probleem, het had te maken met de installatie van Internet explorer 7. Je moet een update installeren, daarna werkt alles weer perfect. Zie hiervoor de volgende link: http://www.intelliadmin.com/blog/2006/10/ie-7-breaks-outlook-hotmail.html. Succes!

Ik heb voor de zekerheid alle updates gedownload etc, opnieuw opgestart, accounts verwijderd, weer opnieuw opgestart en accounts weer aangemaakt, helaas beide account geven nog steeds dezelfde foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'Hotmail', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR NETWORK ERROR', Poort: 2000, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

En ik weet echt 100% zeker dat ik het goede wachtwoord gebruik...
 
hotmail en outlook (express)

ik ben geen crack, en heb ook reeds alle vermelde problemen ondervonden,
blijkbaar ben ik wel de enige tot op heden die ook al eens ergens op een officiele site van microsoft gelezen heeft.
Daar staat ergens dat een tijdje terug het gebruik van outlook (express) voor hotmail accounts geblokkeerd wordt, en dat je dus een gebruiksrecht van 20€ moet betalen om toch je nieuwe, hotmail met outlook (express) te lezen.
stap voor stap zullen de oudere adressen van hotmail dit zelfde probleem ondervinden.
dit werd gedaan om het verspeiden van spam tegen te gaan (officieel) en mss ook om het aantal korstondige zinloze adressen (bv omwille van "ik zoek, stuur me via xxx@hotmail) te beperken.
het algemeen verwijderen van dergelijke adressen die twee maand niet gebruikt zijn klinkt mij zinvoller, maar das een andere zaak.

Het probleem rond de mail en outlook is dus niet wie,wat waarom, maar gewoon moet iemand ergens dus een omweg (crack code) vinden -zoals op zoveel programmas- om de registratie kost te omzeilen,
laat ons dus liever gewoon op zoek gaan naar een "RED ATTAC" die ons hier kan helpen

groeten, en laat me maar iets weten als de oplossing er is;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan