Hallo allemaal,
heb sinds een paar maanden een nieuw modem geinstalleerd gekregen van UPC doordat de vorige defect raakte. Sindsdien problemen met wegvallend internet, als ik uTorrent niet gebruik is er niets aan de hand.
Heb een aantal dingen geprobeerd zoals het aantal connecties verminderen in de uTorrrent instellingen en minder down/upload snelheid.
Verder port forwarding geprobeerd op de cisco maar ben daar niet succesvol daarin geweest.
Aan de cisco epc3925 hangt nog een Netgear WNR2000. Zoals gezegd werkte de combinatie met de vorige modem prima.
Is het de bedoeling misschien dat ik port forwarding moet proberen op de netgear of juist op de cisco ? Zou dit het probleem oplossen?
heb sinds een paar maanden een nieuw modem geinstalleerd gekregen van UPC doordat de vorige defect raakte. Sindsdien problemen met wegvallend internet, als ik uTorrent niet gebruik is er niets aan de hand.
Heb een aantal dingen geprobeerd zoals het aantal connecties verminderen in de uTorrrent instellingen en minder down/upload snelheid.
Verder port forwarding geprobeerd op de cisco maar ben daar niet succesvol daarin geweest.
Aan de cisco epc3925 hangt nog een Netgear WNR2000. Zoals gezegd werkte de combinatie met de vorige modem prima.
Is het de bedoeling misschien dat ik port forwarding moet proberen op de netgear of juist op de cisco ? Zou dit het probleem oplossen?