sinds vanmorgen geen internet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hogendoorn

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
De titel zegt het al sinds vanmorgen geen internet meer
Ik heb me laten vertellen dat het een softwarematige fout is, als ik bij me moeders computer kijk staat er bij ipconfig 192.168.0.1 dat is goed maar bij mij :
169.254.218.45
als ik
uitvoeren -> cdm -> ping 192.168.0.1
op mijn pc dan krijg ik :

de doelhost is niet beschikbaar

en als ik uitvoeren -> cmd -> ipconifg /renew

Er is een fout opgetreden bij het vernieuwen dan deze interface : netwerkbrug

ik heb ook al geprobeerd zelf een ipadres intevoeren
maar dat werkt ook niet...

Nieuwe netwerk kaart heb ik ook al geprobeerd ook niet...

ik heb Win Xp en een router van sitecome dc 202

Wie kan mij helpen alvast bedankt :(

Welkom op Helpmij!

Heb je al geprobeerd om een systeemherstel naar een andere dag te doen en dan kijken of het werkt?

Laatst bewerkt:
Op pc die nu geen internet heeft op start klikken, dan programma's, bureau-accessoires, systeemwerkset, systeemherstel. Dan een vetgedrukte datum aanklikken van toen het systeem nog goed liep, en de rest wijst vanzelf.

Dit werkt uiteraard alleen als systeemherstel ook ingeschakelt staat, maar daar ben je snel genoeg achter:)

Nou ik heb even gekijk en op zo'n vette datum staat niks alleen dingen van Adaware dus dat denk ik niet weet je nog een oplossing ?

Het is de bedoeling dat je zo'n vette datum (van bv3 dagen geleden van toen het nog wel goed werkte) aanklikt, en dan op volgende klikt.

Het kan best zijn dat er iets per ongeluk veranderd is, en dan wordt dat automatisch weer hersteld.

Het is het proberen waard.

Anders even wachten of iemand anders nog een oplossing heeft.

Welkom op Helpmij.:)

Heb je toevallig net een scan gedaan met Ad-aware, voordat je internet niet meer werkte?
Zo ja, zet de backup van Ad-aware eens terug.

Bedankt bedankt en nog eens bedankt :D Bedankt bedankt en nog eens bedankt :D Bedankt bedankt en nog eens bedankt :D Bedankt bedankt en nog eens bedankt :D Bedankt bedankt en nog eens bedankt :D

hij doet het weer

Tanja1968

crash

heel veel bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan