sinds XP geen chat meer mogelijk !!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter anoli
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

anoli

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2001
Wie o wie kan mij helpen.
Sinds ik XP heb, kan ik niet meer chatten via bijvoorbeeld Yahoo.
Ik kan inloggen, daarna duurt t een uur en gebeurt er niets meer.
Heb de firewall (zone alarm) al uitgezet, wil niet helpen.
Camera uit, wil ook niet helpen
Misschien een instelling?
Wie weet t? wordt er stapelgek van.
Hoor heel graag van jullie!

Voor veel chatboxen heb je java virtual machine nodig. Heb je die al geinstalleerd? *klik*

Daarna een keer opnieuw opstarten en de chat zou weer moeten werken.

Laatst bewerkt:
Kan ik niet downloaden, want dan krijg ik de melding dat mijn windows versie ouder is of zo iets.
Heb XP pro

Welke van de 2 heb je geprobeerd?

Als je de windows update doet met Service Pack 1 moet Java er volgens mij wel bijzitten.

Heb je alle updates al gedaan?

[edit] Ik zie hier onderaan bij systeemeisen dat je SP1 moet hebben voordat java gaat werken.

Laatst bewerkt:
Ik heb 'm via een andere link getracht. Bij het openen van de internetpagina waar javascript virtual machine vereist wordt, krijg ik ook de mogelijkheid te downloaden via windows.com.
Ben momenteel niet achter desbetreffende pc. Probeer dit vanavond. Jullie horen van mij !!!!!
Maar waarom (misschien stomme vraag) zou er verschil bestaan tussen de verschillende mogelijkheden om te downloaden. Dat begrijp ik niet.

Veel sites bieden hem aan. Maar de van Sun en microsoft zijn allemaal goed volgens mij. Maar die SP1 is belangrijk zag ik. Dus die moet je er ook opzetten.

Cookie beleid in de optie Internet Privacy,op normaal zetten ?

Ik mag vogens MSN ook niet meer chatten,ben nog geen 13 jaar en volgens mij heeft dat met het cookie beleid te maken te maken ,mijn Privacy heb ik n.l aangepast.

Cookies heeft niets met leeftijd te maken. Hoe dat met MSN en leeftijd zit weet ik niet, want ik gebruik geen MSN. Maar ik heb cookies ook op normaal staan. Mocht je problemen krijgen kun je hem lager zetten.

Nee,natuurlijk niet,maar dat is de reactie van MSN.
en dat kan ik alleen maar verklaren door mijn cookie-beleid.

Ben naar de site gegaan van virtualmachine.tk en daar heb ik de test uitgevoerd:
Microsoft java Jm 5.0.38.05 detected
Dat is t dus ook niet. Of zijn daar nog bepaalde instellingen?

Probeer bij privacy de waarde nog lager te doen, misschien dat dat helpt. Anders weet ik het ook niet meer:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan