Singels op pc zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dreamscape

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Ik heb een probleem met het vinden van de lijningang.

Ik wil singeltjes op mijn pc zetten, met een usb platenspeler,ION LP Dock, maar mijn lijningang staat volgens mij te laag ingesteld.
Bij windows XP, diende men enkel op het icoontje van het luidsprekertje te klikken,en er verscheen een venstertje waar je volume, balans, lijningang e.d. kon aanpassen.
Ik heb al heel mijn pc afgezocht, maar kan dit nergens vinden.

Ik heb nu Vista Home Premium (Engels).
Ik heb al alles afgezocht maar geef het nu op.:evil:

Vriendelijke groeten.

Guy (Mortsel)

Rechtermuisknop op het speakertje rechtsonder, selecteer recording devices. Selecteer Line-in en klik op properties...

Ik zit er misschien helemaal langs, maar gaat USB aansluiting niet
via usb poort ipv lijningang van je audiokaart !?:shocked:

Of moet je bij dit soort platenspelers ook je lijningang inpluggen?

Remy

Ik heb een USB videoadapter (video/audio in) en het opnameniveau kan ik wel op die manier instellen, wellicht zie Vista dit als een (extra) line-ingang. De Vista mixer is sowieso beter dan die van XP etc. aparte programma's krijgen een aparte regelknop.

Singels op pc zetten

Met rechtermuis op icoontjeklikken, geeft mij het volgende schermpje

Microphone: not onplugged
Rear mic: not inplugged
Line in :not inplugged.(maar ik moet niets inpluggen, de platensper werk met usb.

Ik klik met rechtermuis op icoontje en kan dan klikken op Mixer, als ik dat open krijg ik volgende
Device (staat helemaal naar boven)
Windows sound (staat helemaal naar boven.
Dat was het.

Wat ik moet zien verschijnen is het venster waar ik net zaols in XP met schuifregelaars alles kan aanpassen.

Ik word er zot van. En zolang ik dit niet vind, kan ik niet verder met het overzetten van mijn singels.

Of er moest zich een ander probleem stellen natuurlijk.

Vast staat dat ik mijn geluid met de boxen volledig open amper hoor als ik een plaat opleg. Ook de op cd gebrande singels, zijn amper te horen.

Toch al bedankt voor de reacties.

Guy

Welk merk/type platenspeler (USB) heb je?

Singels op pc zetten

Ion LP Dock, dus ook om liedjes op de Ipod te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan