Sinterklaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Hallo helpmijers,

Ik heb een vraag,

Ik heb een bewerkingssoftware nodig om mijn kind te verassen.

Ik wil namelijk de intro van het Sinterklaasjournaal veranderen! je hoort: Het Sinterklaasjournaal met Dieuwertje Blok.

Ik wil die zin veranderen in Het Sinterklaasjournaal met (naam van mijn kind)

Ik heb dit op Youtube gezien. Een vader ging de naam veranderen in het SinterklaasJournaal met Toby de Nooij

Welk progje heb ik nodig??

ALVAST BEDANKT,,

Kungfu

(ik heb mijn zoon gezegd maar het is mijn nichtje) was ff in de war.

enne ik wens je een erg fijne sinterklaasfeest!:thumb:

Dan zul je het geluid moeten bewerken van een opname van het Sinterklaasjournaal. Ik weet dat je met bijv. Audacity of Nero Wave Editor geluid kunt bewerken, maar dan kun je alleen "met Dieuwertje Blok" helemaal weghalen en vervangen door "met (naam van jouw nichtje)" in te spreken via een microfoon. Alleen zal dan de intromuziek van het Sinterklaasjournaal niet doorlopen. Hoe doen ze dat op youtube (heb je mss een link)?

Het was op Sinterklaasjournaal.nl een van de filmpjes van de ingestuurde pietennieuws

ja ik heb m bekeken het sinterklaasjournaal heeft terwijl dat kind zei "Dit was het Sinterklaas journaal met Tony nogiets" hebben ze er hun eigen deuntje achter geplakt. Als je aan hun deuntje kunt komen (zonder de stem van Dieuwertje er doorheen) kun je dit deuntje gewoon inspreken.

Bedankt voor je hulp! Ik kom er nu wel uit hoor.

Nog een fijn sinterklaasfeest iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan