Sirene???

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Bij het aanzetten van de pc krijg ik een soort sirene!!!??
Dus het scherm blijft zwart.

Dacht dat het aan de videokaart lag, maar die heb ik stevig aangedrukt, evenals het geheugen...
Niets hielp.

Wie weet de oplossing??

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Klaas.

Nu al?? Hij is net nieuw, zou hem/haar vandaag in gebruik nemen..

En de meeste virussen worden pas actief als Windows geladen is.

Mijn advies: NIETS DOEN!

Je schrijft dat de PC nieuw is, helaas even wachten tot maandag, terug naar de winkel en laten nakijken.

Zelf rommelen kan de garantie doen verlopen!

nee, dat lijkt mij dan idd. redelijk onwaarschijnlijk.

Begin maar eens met alle pci kaarten en de videokaart aan te drukken.

Stekkers idem dito.

Indien dat niet werkt, snel terug naar de leverancier.............

Sirene

Als je dit nu voor het eerst hebt en de pc de vorige dag nog wel goed werkten??

Als het een nieuwe configuratie betreft dan zou ik eens kijken of de geheugen modulen mischien wel niet in een andere bank moeten, sommige pc's willen graag alleen of juist verpicht 1en of 2 gevuld hebben en andere weer anders.

grtjs jjw

Vandaag pas gekregen/in gebruik genomen..

Pc sirene

en als de brandweer meteen in mekaar gezet en een toen kreeg je een sirene.

Was de pc nieuw of tweede hands, als hij tweede hands was dan zou ik toch maar eens kijken inderdaad naar de geheugen banken, haal ze er eens uit en stop ze gewoon in de de uiterste andere kant van de banken waar ze nu zitten.

Proberen kan geen kwaad.

hij kan hooguit niet meer sireneren en dat is precies wat we willen.

grtjs jjw

Volgens de tekst is de PC nieuw..

Sorry

Ik lees soms maar half door de tekst heen, een zeer nare eigenschap van mij.

Mijn excuus, als de pc nieuw is dan zou ik inderdaad niks doen en hem weer terug brengen, garantie ben je zo kwijt als je ook maar met een schroevendraaier er naar wijst.

grtjs jjw

Je mag toch sleutelen aan je computer, dat heeft toch nix met je garantie te maken?? Hoe zou je er anders bijv. een netwerkkaartje of een andere videokaart moeten plaatsen?

mee eens

helemaal mee eens maar toch, de ervaring spreekt bij mijn kant dat als ze toch maar enigs zins jouw verdenken van verkeerd iets te hebben gedaan of wat dan ook ze al gauw dat in de ring gooien.

Hun woord tegen het jouwe, helaas win je dat vaak niet daar een winkel altijd het oog op geld heeft.

Helaas veel winkels neit meer op service.

Dus wees gewaarschuwd.

Als je inderdaad een netwerk kaartje of iets dergelijks gaat plaatsen gaat de winkel er dus wel van uit dat hij gewerkt heeft.

Als hij nieuw is en hij doet helemaal niets, gewoon terug brengen.

grtjs jjw

Daarbij staat er in de garantiebepaling vaak de regel dat de garantie van toepassing is op de PC zoals deze is afgeleverd. Videokaart vervangen laat dus de garantie op de PC zelf vervallen. De aparte onderdelen (harde schijf enz) behouden dan wel hun eigen garantie.

Het is opgelost!

Waarschijnlijk is met het vervoer de bedrading wat losgeraakt. Heb n.l. alles weer stevig aangedrukt en voila hij doet het weer!

Bedankt voor jullie aller reactie's!

Mooi dat jullie zo meedenken!

Groeten,
Klaas.

en da's waar het allemaal om ging.............. dat 'ie ging werken ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan