SiS 330 Mirage Integrated; Hoe dat ik deze up?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Undependant

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2008
Ja de titel zegt het al een beetje,

Ik wil gewoon botte spellen spelen maar ik kan ze niet bespelen omdat ik een zwakke graphic card heb, ik heb laatst bekeken wat voor een graphig card had en het was een SiS 330 Mirage Integrated.

GPU codename: Mirage (SiS661)

Ik ben het laatst eens gaan proberen om deze up te daten maar ik had hem verwijderd en nu kan ik helemaal niks meer spelen, niet eens de trial versie van halo. STEL JE VOOR:shocked:

Help?:)

Probeer een nieuwe driver te downloaden. Als je Everest download en installeert, kan je precies zien welke je nodig hebt.

Ja ik heb Everest gedownload, maar waar kan ik zien welke driver ik moet downloaden? En hoe doe ik dit? Moet ik er iets voor verwijderen, of meerdere stappen voor doen etc? Ik ben namelijk niet bepaald computer technisch..

Ga in Everest naar de videokaart. Hier staat precies welke je hebt, daarachter staat waar je de driver kan downloaden. Zo niet, moet je eens googlen op drivers SiS 330 Mirage Integrated of naar de officiële site van het merk.

Ik ben al naar de site geweest, ik wil alleen weten welke driver ik moet downloaden om deze oude driver te up daten.

Geef gewoon even naam en type van je moederbord, dat is een stuk eenvoudiger

Moederbord ID: 03/31/2006-SiS-661-6A7I4E1AC-00

Moederbordnaam: ECS 661FX-M (Deluxe) / 661FX-M7 / SF2 / Abit SG-72 / Acer E61ML / AOpen s661FXm-US

wat is type? Waar vind ik die? Of heb ik hem al gegeven?:rolleyes:

Welke beveel jij mij aan? Aangezien ik niet zo slim ben met computers

Ik moet dus gewoon eentje downloaden en dan klaar?

En als laatste: Wat is een BIOS flash (failure)?

Alleen de daar genoemde VGA driver downloaden en installeren, meer niet!

HARTSTIKKE BEDANKT ALLE 3!! Vooral Mrmusic. Echt ontzettend.

Ik denk dat het is opgelost aangezien ik even de halo trial ben gaan checken of die het deed. En hij doet het!

:D

:thumb: Thanks

goed dat je Mrmusic bedankt:thumb:die hielp je naar de juiste weg

succes verders:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan