sis 630 nieuwste drivers installeren werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Ik was me vandaag wat aan het vervelen en dacht; laat ik eens de Tony hawk's pro skater reeks op me laptop zetten, nadat alles was geinstalleerd probeerde ik eerst 2, nou zwart scherm, dus ik 3 proberen, flikkerde alle textures en het menu deed het niet, aangezien ik paar jaar geleden 3 altijd op me laptop (1,2 ghz 256mb geheugen) heb gespeeld, dacht ik misschien ligt het aan de drivers, dus ik de nieuwe drivers zoeken voor me SiS 630, en geinstalleerd, maar nadat ik opnieuw opstartte, kreeg ik wel eerst windows xp schermpje, maar daarna zwart beeld. Oftewel, de drivers werkten niet. En systeemherstel gedaan en nu weer terug bij af. Kan iemand mij hiermee helpen? Bij adaptertype staat: sis 300/305/630/540/730, chiptype sis 630, geheugengrootte 64mb en bij stuur programma versie staat 5.1.2001.0

Edit: Vergeten erbij te vertellen dat wanneer ik wel normaal kon spelen, ik er Windows 98 op had staan, maar aangezien het er niet aan ligt dat ik XP drivers nodig heb, want ik had wel gewoon de XP versie gedownload.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan