sis 7012 audio device geluidskaart wertk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamergino

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo ik heb een driver voor mun geluisdkaart maar dan krijg ik deze fout melding

-536970397

kan iemand me helpen

Als je nou slim was, dan had je minstens erbij vermeld welke driver je had geinstalleerd.
Ook niet onhandig zou zijn geweest als je vemeld had welk besturingssysteem je draait precies? (XP, Windows2000 etc.)

Ik heb hier een driver voor je, maar voor hetzelfde geld is dat de driver waar je die foutmelding bij krijgt.

Ga naar http://www.sis.com/download
Zet het vinkje, en klik "I agree".
Ga dan in het menu volgens de bijlage, en download de sis 7012 driver (ik ga er van uit dat je XP gebruikt, kies anders het juiste besturingssysteem).

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• sis_driver_download.JPG
    sis_driver_download.JPG
    73,1 KB · Weergaven: 175
Laatst bewerkt:
ja dat is die ik draai gewoon xp
en ik gebruikte deze driver Driver for integrated SiS7012 audio device

Laatst bewerkt:
maar als dan naar configuratie scherm ga en en dan hardware toevoegen ,media audiocontroller dan zet ie dit De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28) en dan volgende dan zegt ie dat ie niet de software vind maar ik de driver gedownload op sis.com en daar was er maar een die was mijn geluidskaart dus mss kan iemand er heir nu meer me

Misschien gaat het mis met het installatie programma.

Probeer het volgende: Ik heb de driver even losgemaakt van het installatie programma.

Je kunt hem hier downloaden.

Het .zip bestand in een map uitpakken, dan naar Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc), dan naar "Besturing voor geluid, video en spelletjes" (of waar het apparaat ook maar staat), op je apparaat rechtklikken en Besturingsprogramma bijwerken of iets dergelijks kiezen.
Kies Nu Niet bij de vraag om naar Microsoft te gaan -> kies "Ik wil zelf kiezen" -> "Niet zoeken. Ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik wil installeren" -> Bladeren kiezen, en gaan naar de plek waar je mijn .zip bestand hebt uitgepakt.

Hopelijk werkt het dan wel.

Tijs.

Download everest en draai het.

Misschien kan die je wat meer vertellen over je geluidskaart of je type moederbord.

Eigenlijk moet je de driver voor alle geïntegreerde apparatuur (USB-controllers, geluidskaarten etc.) bij de fabrikant van je moederbord halen, zoekend op de naam van het type moederbord. Probeer het dus daar.

Succes, :thumb: meer heb ik niet meer voor je...

Tijs.

ja dat heb ik al gedaan de chipset en de videokaart werkt wel maar dit zegt everst mij over dingen die gaanover audiocontroller

Veld Waarde
Apparaateigenschappen
Soort Besturingssoftware Multimedia-audiocontroller
Hardware Identificatie PCI\VEN_1039&DEV_7012&SUBSYS_810D1043&REV_A0
Lokatie-informatie PCI-bus 0, apparaat 2, functie 7
PCI-apparaat SiS 7012 Audio Device

Apparaatbronnen
IRQ 03
Poort 9000-907F
Poort 9400-94FF

ojaa dit ook nog ik heb een moederbord van asus daar zoek ik mijn meoderbord op dan donload ik de audio soft ware daarmee doet hij het niet en mijn geluidskaart is van sis en op site vind ik de driver daar doet ie het ook neit mee

meschein akn iemand hier iets meer mee
grezzt gino

Laatst bewerkt:
Probeer eens deze driver

Pak de A3.95 driver voor Win98 en verder. Directe link: hier
Als .zip bestand: hier

En ook de Readme.pdf lezen, directe link: hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.