Sis 720 Audiodriver Werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
146
Hoe kom ik achter de juiste Audio driver voor mijn laptop? volgens Everest home edition heb ik een Sis 720 maar als ik op de daarbijgevoegde link naar de Site van Sis ga hebben ze alleen de driver die dus niet werkt .Heb de hele audio gedeinstalleerd vanwege oude audiodrivers misschien maar ook dat hielp dus niet ,weet iemand een tip of manier waardoor ik te weten kom welke audiodriver ik exact nodig heb ?
b.v.d.
 
Welk merk en type/modellaptop heb je? Bij die fabrikant op de site, kun je waarschijnlijk de driver vinden of we kunnen dan zoeken voor een driver. Normaal heb je hier een cd-rom voor bijgeleverd gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Het is een Vobis Power mp4ht 538 3.2 GHz
Helaas is er geen cd bijgeleverd en de herstelfunctie doet het wel maar alleen voor de windows configuratie maar niet de audiodriver en de vga driver helaas,nu heb ik de vga driver al kunnen vinden maar de audiodriver is een probleem.
 
Helaas krijg melding dat alles goed is maar er staat bij sound unavaible
 
Kijk eens in:
Start > configuratiescherm > geluiden en audioapparaten.
Kijk eens bij tabblad "Audio" of de bovenste twee vinkjes je geluidskaart aangeven.
 
Nee want alles is grijs...en onder systeem staat dat de driver niet geinstalleerd staat
 
Ben ff in het bios wezen snuffelen maar is maar een mager biosje en opties geluid kom ik helaas niet tegen
 
heb de Sis dirver 712 geprobeerd de 718 en 720 maar alle drivers werken niet ....zie net dat de enige 712 driver die SiS aanbied de 64 bit versie is en die werkt dus niet ...als ik aan de 32 bit versie kan komen misschien werkt ie dan wel???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan