sis bestanden "signen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar zou wel graag (uit nieuwsgierigheid) willen vernemen wat SIS bestanden zijn?
En voor mij (en anderen misschien ook) met welke CA (Certificate Authority) je zou willen samenwerken om ze te 'signen'.

Tijs.

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar zou wel graag (uit nieuwsgierigheid) willen vernemen wat SIS bestanden zijn?
En voor mij (en anderen misschien ook) met welke CA (Certificate Authority) je zou willen samenwerken om ze te 'signen'.

Tijs.

sis bestanden zijn o.a. bedoeld voor Nokia mobiele telefoons. Je moet ze eerst signen met een symbian certificaat. 'k heb er verder niet zoveel verstand van. Bijv. een auto switch-off timer voor mijn Nokia 5800 is altijd unsigned als je hem gedownload hebt.Je moet dus een symbian certificaat hebben. Maar hoe?

Ok, bedankt voor je uitleg.

hier staat een beschrijving hoe je een 'ontwikkelaars' certificaat zou kunnen laten maken bij Symbian, waarmee je je 'applicatie' kunt 'signen'.
De applicatie werkt dan alléén op jouw telefoon.

Verder kun je ook zelf zoeken op Google; ik heb de volgende keywords gebruikt:
symbian sign sis application

Succes,

Tijs.

Ok, bedankt voor je uitleg.

hier staat een beschrijving hoe je een 'ontwikkelaars' certificaat zou kunnen laten maken bij Symbian, waarmee je je 'applicatie' kunt 'signen'.
De applicatie werkt dan alléén op jouw telefoon.

Verder kun je ook zelf zoeken op Google; ik heb de volgende keywords gebruikt:
symbian sign sis application

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan