Hallo,
Ik heb hier een pc staan van Maxdata.
Deze was inmiddels zo traag en vol rommel, dus ik dacht ik gooi er een nieuwe xp op.
Zo gezegt zo gedaan natuurlijk.
Alles werkt perfect alleen de videokaart en de geluidskaart willen niet.
Ik heb gekeken met everest welke videokaart erin zit.
Het is een SiS 315 Integrated.
Ik heb bij SiS.com de driver gedownload... en vervolgens wil ik hem installeren maar krijg deze foutmelding: Het Installatieprogramma kan geen geschikte stuurprogramma vinden. Het installatieprogramma wordt beëindigd.
Nu doe ik vaker een nieuwe instal op een computer zetten en heb nog nooit geen problemen gehad met het installeren van de video en/of geluids kaart.
Dus dit is nieuw voor mij... inmiddels van alles gedaan zoals windows up to date gemaakt was bang dat het daar aan lag.
Maar ik kan niks meer bedenken, 1 van jullie misschien een simple oplossing waar ik neit aan gedacht heb?
Alvast bedankt.
Ow ja ik heb de volgende pc:
Pentium 4 2.80 GHz
480 MB
Windows XP home edition (legale versie dus daar kan het ook niet aan liggen)
service pack 3
Ik heb hier een pc staan van Maxdata.
Deze was inmiddels zo traag en vol rommel, dus ik dacht ik gooi er een nieuwe xp op.
Zo gezegt zo gedaan natuurlijk.
Alles werkt perfect alleen de videokaart en de geluidskaart willen niet.
Ik heb gekeken met everest welke videokaart erin zit.
Het is een SiS 315 Integrated.
Ik heb bij SiS.com de driver gedownload... en vervolgens wil ik hem installeren maar krijg deze foutmelding: Het Installatieprogramma kan geen geschikte stuurprogramma vinden. Het installatieprogramma wordt beëindigd.
Nu doe ik vaker een nieuwe instal op een computer zetten en heb nog nooit geen problemen gehad met het installeren van de video en/of geluids kaart.
Dus dit is nieuw voor mij... inmiddels van alles gedaan zoals windows up to date gemaakt was bang dat het daar aan lag.
Maar ik kan niks meer bedenken, 1 van jullie misschien een simple oplossing waar ik neit aan gedacht heb?
Alvast bedankt.
Ow ja ik heb de volgende pc:
Pentium 4 2.80 GHz
480 MB
Windows XP home edition (legale versie dus daar kan het ook niet aan liggen)
service pack 3