Sissend geluid op HTC ONE X.

Status
Niet open voor verdere reacties.

QJumper

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Al een paar weken ben ik in bezit van een HTC one X toestel. Geen problemen of wat dan ook ondervonden, tot gisteren.

Zodra ik mijn oortjes inplug, hoor ik een sissend geluid zodra er media wordt afgespeeld. Dat hoor je gedurende hele tijd tot je je media op stopt hebt gezet. Dan nog hoor je het circa 1 á 2 seconden.

Ik heb een Dr. Dre Tour In-Ear oortjes en dan ga je er natuurlijk vanuit dat het toestel geweldige geluid levert met zijn geintegreerde Beats, maar helaas is dit dus niet het geval. Op mijn iPad ben ik geen enkel problemen tegen gekomen. Ook ik heb een reguliere In-Ear oortje gebruikt op mijn Htc toestel maar helaas is het irritante geluid nogsteeds aanwezig. Dit toestel heeft sinds dag 1 in een lederen hoesje gezeten en is dus eigenlijk goed beschermd tegen stoten wat dus eigenlijk niet de oorzaak kan zijn denk ik, ookal heb ik het toestel misschien 1 keer laten vallen ofzo.

Ik heb net een Emailformulier ingevuld op de HTC website en opgestuurd en nu daarop wachten. Maar wat ik me dus afvraag, zijn er andere mensen die dit probleem ook hebben ondervonden?

Heb je geprobeert met beats audio aan/uit?
verder even de fabrikant zelf bellen

Bedankt voor je reactie.

Ik heb dit geprobeerd maar helaas, geen effect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan