Site alleen geschikt voor IE

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Beste mensen,

Voor mijn bedrijf heb ik met veel zorg en aandacht een website in elkaar gezet. Heb de codes niet zelf geschreven want dat kan ik niet. Ik kan wel bestaande codes naar mijn hand zetten, kan ze wel volgen.

Dit is de website: www.divineangelstudios.com
Nu ben ik dus op zoek naar een script of code die hetzelfde doet zoals nu mijn site is alleen dan wel voor meerdere browsers geschikt. Fouten uit de bestaande halen helpt niet want de code is gewoon té fout om nog niets van te maken denk ik zo.

Dus weet iemand hoe ik een afbeelding op de achtergrond voorbij moet laten schuiven en hoe ik daaroverheen een venster kan zetten die bij het klikken van de muis verdwijnt en weer tevoorschijn komt?

Bij voorbaat dank!

Helleu,

Ik heb geprobeert de website te bekijken, maar met geen van mn brouwsers (ie6, ie7, chrome/sf, ff) krijg ik iets te zien.

Dus weet iemand hoe ik een afbeelding op de achtergrond voorbij moet laten schuiven en hoe ik daaroverheen een venster kan zetten die bij het klikken van de muis verdwijnt en weer tevoorschijn komt?

Mischien kan je iets duidelijker zijn of een voorbeeld (van een andere site?) geven, want ik snap niet precies wat je wilt :)

:thumb:

Nou, ik heb een plaatje die 500px hoog is maar heel lang, meerdere plaatjes achter elkaar en die komt achter een tekstvak langsschuiven en tekstvak is weg te klikken en weer tevoorschijn te klikken. Ik weet geen andere sites die dat hebben op die manier. In ieder geval bedankt voor het willen helpen!

Mozilla Firefox

In Mozilla Firefox zie ik alleen maar zwart!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan